Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ شکرچی زاده رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در سفر به کرمان و در جمع اعضای اتاق بازرگانی گفت: این مرکز، مبحث ۱۹ را با تنظیم جدید ارائه کرده است.

وی آموزش، فرهنگ سازی و توصیف اثرات مثبت صرفه جویی در انرژی را مهم ترین راهکار در پیاده سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان دانست

شکرچی زاده با اشاره به پرداخت ۱۰ میلیارد دلار یارانه انرژی در سال در بخش ساختمان و حمل و نقل افزود : حرکت به سمت پیشگیری از اتلاف انرژی با استاندارد سازی ساخت و ساز از ضروریات کشور است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، در آینده نزدیک برای ساختمان های موجود، از سوی این مرکز گواهینامه فنی صادر می شود.

شکرچی زاده افزود: با بهبود وضعیت مصرف انرژی در ساختمان های موجود، ارزش افزوده ناشی از صرفه جویی انرژی به استان ها برگشته و در آنجا هزینه خواهد شد.

وی افزود: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از انعقاد تفاهم نامه همکاری در سطح ملی و منطقه ای با اتاق بازرگانی و انجمن صنفی انبوه سازان و پیمانکاران استان کرمان استقبال می کند.


انتهای پیام/س

 

پیاده سازی مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان در راستای صرفه جویی انرژی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت مسکن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه، اظهار داشت: تمرکز اتاق بازرگانی در مباحث سرمایه گذاری بیشتر است وباید تعاملات با راه و شهرسازی در راستای بهره مندی از این ظرفیت گسترش یابد.

وی ادامه داد: هموارسازی مسیر برای فعالیت سرمایه گذاران از مهمترین عوامل برای توسعه استان به شمار می‌رود و این مساله نیز در کانون توجه راه و شهرسازی قرار دارد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: جذب سرمایه گذار برای انبوه سازی و توسعه طرح‌های مسکن در راستای اجرای سیاست‌های دولت و خانه دار کردن آحاد مردم از مهمترین مسائل است.

دیگر خبرها

  • لزوم جذب سرمایه گذار برای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • صرفه‌جویی یک میلیارد دلاری پالایشگاه آبادان
  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!