Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان از اجرای پروژه 8 واحدی در سرپل ذهاب برای هشت خانواده محروم و بی سرپرست خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از موج رسا،رحمان هادی نژاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: موسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان از سال 80 در مناطق دوران دفاع مقدس فعالیت ها آغاز شد و فعالیت های فرهنگی در این زمینه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این گروه که دغدغه کار فرهنگی داشتند دور هم جمع شدند، افزود: تا سال 88 فقط در اردوهای راهیان نور فعالیت می شد که به صورت رسمی و سازمان یافته نبود.

مدیر موسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان خاطرنشان کرد: از سال 90 فعالیت این موسسه به صورت رسمی آغاز شده است و فعالیت های تربیتی و فرهنگی را اجرایی می کند.

هادی نژاد با بیان اینکه تلاش کردیم در مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و مساجد فعالیت را گسترده کنیم، افزود: در وادی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی به فضای مجازی اولویت داده شد و در اکثر برنامه های مدارس مشارکت کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های مردمی این موسسه، افزود: جلساتی با خیرین برگزار و عرصه های جهادی شناسایی شده است تا در برنامه های مختلف شرکت کنند.

این مسئول از ساماندهی فعالیت های جهادی خبرداد و گفت: از سال 90 در فعالیت های جهادی وارد شده و سامان داده ایم.

مدیر موسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان با اشاره به فعالیت در زلزله کرمانشاه از سوی گروه های جهادی، بیان داشت: سه ماه سال گذشته و 9 ماهه امسال در زنجان تعمیرات اساسی انجام داده ایم.

هادی نژاد با بیان اینکه 5 واحد 50 تا 70 متری با کمک خیرین و ستاد امام احداث شده است، افزود: از روز دوم زلزله وارد سرپل ذهاب شدیم و فعالیت های امداد و نجات و تقسیم کمک های مردمی را انجام دادیم.

وی از اجرای پروژه 8 واحدی در سرپل ذهاب برای هشت خانواده محروم و بی سرپرست خبرداد و گفت: این هشت واحد از خرداد سال جاری آغاز شده و به دلیل بورکراسی موجود تا کنون اسکلت این واحدها زده شده است.

این مسئول بیان داشت: در شهرستان زنجان نیز شش واحد تعمیری را داریم و در روستاهای دو اسب، کذبه و ینگجی زنجان فعالیت ها انجام می شود.

مدیر موسسه فرهنگی، تربیتی معبر آسمانی نور زنجان افزود: در کنار کارهای تربیتی، از سال 95 جذابیت های جدیدی در موسسه ایجاد کردیم و باشگاه فرهنگی و ورزشی احداث کردیم.

هادی نژاد افزود: باشگاه فرهنگی و ورزشی طلایه داران تا کنون تجهیز شده است و تا کنون فعالیت های مطلوبی در زمینه قایقرانی انجام شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت موسسه و باشگاه غیر انتفاعی است و تا کنون ریالی از دولت اخذ نشده است، افزود: در زمینه قایقرانی در کنار سد حاج آرش فعالیت می کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه های راهیان نور موجب رونق اقتصادی در این مناطق شده است و از امسال همه تجهیزات جهادی به مناطق اردوهای راهیان نور استفاده می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل