Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریسیو پوچتینو پس از پیروزی تاتنهام مقابل آرسنال در کنفرانس خبری شرکت کرد.

طرفداری- تاتنهام به یک پیروزی شیرین در ورزشگاه امارات لندن دست یافت و موفق شد تا به دور نیمه نهایی کارابائو کاپ صعود کرده و حریف چلسی در این مرحله شود. مائوریسیو پوچتینو پس از این مهم در کنفرانس خبری شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فوتبال لندن، مائوریسیو پوچتینو به سوالات زیر پاسخ داد:

چه چیزی باعث این عملکرد خوب مقابل آرسنال شد؟

عملکرد خیلی خوبی داشتیم. نمی دانم، اگر بازی را آنالیز کنیم، احتمالا ما بیش تر از آرسنال لیاقت پیروزی را داشتیم. البته عملکرد خیلی خوبی داشتیم و شما به شانس در بعضی صحنه ها نیاز دارید. فکر می کنم دروازه بانمان یعنی پائولو شگفت انگیز بود. روی حرکات خارق العاده از سون، هری کین و البته دله آلی به گل رسیدیم. در فوتبال، همیشه باید عملکردی این چنینی داشته باشید و کیفیت خود را نشان دهید. به شانس نیز نیاز دارید. بازی با تب رقابتی بالا دنبال می شد و مانند یک فینال بود تا مرحله یک چهارم نهایی. بازی کردن در برابر آرسنال همواره سخت است. تیم فوق العاده با روحیه رقابت طلبی بالا دارند. بازی در ورزشگاه امارات همیشه دشوار است. کمی قبل تر در این جا به میدان رفتیم و نتیجه ای ناامید کننده گرفتیم. این که آن حال و هوا را تغییر دهیم، بسیار مهم بود. برای همین است که خیلی خوشحال هستیم. حالا باید به یکشنبه فکر کنیم. جنگ دیگری مقابل اورتون در لیورپول خواهیم داشت.

چه پیشرفت هایی در مقایسه با بازی لیگ مقابل آرسنال، در تیم اعمال شد؟

وقتی آن مسابقه را دوباره تماشا کنید، البته من هنوز نتوانستم آن دیدار را دوباره ببینم، نتیجه از بیرون بسیار بد است اما هنگامی که بازی 2-1 بود، کنترل بازی را در دست داشتیم و روی اشتباهاتی گل های بعدی را دریافت کردیم. جریان بازی تغییر کرد. آرسنال از ما بهتر بود و در آن بازی پیروز شد. امشب نیز از جهتی شبیه به آن بازی بود. مسابقه بسیار رقابتی دنبال می شد. یک بازی برای آرسنال و یک بازی نیز برای ما. حالا فکر می کنم مهم ترین چیز نتیجه است. حالا باید دو بازی سخت را مقابل چلسی در یک برنامه دیوانه وار انجام دهیم. می خواهیم در درجه بالایی بازی کنیم چون مرحله نیمه نهایی همین را نیز می خواهد.

دله آلی و تاثیرش در بازی های بزرگ

فکر کنم قبلا نیز توضیح داده ام. دله اهل رقابت است. عاشق آن است. در شرایط آسان، او خسته می شود. در تمرینات، اگر او را در شرایط سخت قرار ندهید و از او نخواهید که رقابت کند، خسته می شود. دله آلی یک جانور است. جانوری اهل رقابت. وقتی در شرایطش قرار بگیرد و تحت فشار باشد، بهترینش را نشان می دهد. این همان کیفیتی است که دارد و در سوپرمارکت نمی توانید آن را بخرید.  

بطری آبی که به سر دله آلی خورد. وضعیتش خوب است؟

بله آن را دیدم. خوش شانس بود که مشکل بزرگی برایش پیش نیامد. برای من طبیعی است. یک مسابقه دربی برگزار خواهد شد و در راه خوبش، از همدیگر تنفر داریم اما وضعیت وقتی بد می شود که بخواهیم به جان یکدیگر آسیب برسانیم. نمی خواهم در محافل عمومی بیش تر درباره آن بگویم اما فقط یک انسان احمق اینگونه اشتباهات را مرتکب می شود. به هواداران آرسنال احترام می گذارم. همان گونه که به حرفه ای بودن آن ها و هواداران خودمان احترام می گذارم. وقتی یک نفر اشتباه می کند، نمی توانید آن را به همه نسبت بدهید. امیدوارم آرسنال مسئولیت آن را برعهده بگیرد و آن شخص را شناسایی کند. مشکل بزرگی پیش نیامد اما این موضوع می تواند بزرگ تر از این ها شود و چه کسی آن را حل خواهد کرد؟ فکر می کنم آرسنال مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت و آن فرد را شناسایی خواهد کرد. بیش از این نمی توانم چیزی بگویم. با دیدن یک نفر، نمی توانید یک میلیون را قضاوت کنید. 

نیمه نهایی کارابائو کاپ در کجا برگزار خواهد شد؟

 ومبلی

هنگامی که در پایان بازی، هواداران با نام شما آواز می خواندند، احساساتی شدید؟

آن را تماشا می کردم چون بسیار خاص بود. این جام همیشه همین طور است. در بازی لیگ مقابل آرسنال، فکر کنم 2000 هوادار ما به این جا آمدند اما امشب 4000 یا 5000 هوادار داشتیم. می خواستم پاداشی که بازیکنان در پایان بازی دریافت کردند را ببینم. لحظه محشری بود. احساس خوشحالی داشتم ولی بیش تر برای بازیکنانمان. هنگامی که در بازی پیروز می شوید، تمام هواداران خوشحال هستند اما وقتی بازی را واگذار می کنید آیا نظر همه نسبت به سرمربی تغییر خواهد کرد؟ 

 فتح کارابائو کاپ

بعضی اوقات، صحبت درباره فتح جام ها در کشوری که تورنمنت هایش این گونه با رقابت و حساسیت دنبال می شود، منصفانه نیست. وقتی که در این جا مقابل آرسنال، لیورپول، چلسی، سیتی و منچستریونایتد بازی می کنید. مهم ترین چیز این است که یک فلسفه داشته باشید و تیمی رقابت طلب بسازید. در چند فصل گذشته این خصوصیت را داشتیم، ولی شما به شانس نیز احتیاج دارید. اگر در فینال کارابائو کاپ حضور داشتیم، به مسیری که آمدیم توجه کنید. 

در مقابل واتفورد و میلتون کینز بازی کردیم. در برابر وست هم در استادیوم لندن به میدان رفتیم. در برابر آرسنال و در ورزشگاه امارات بازی کردیم و حالا باید با چلسی رو به رو شویم. فکر می کنید مسیر ما تا فینال ساده بوده است؟ شاید بعضی تیم ها در این چهار مرحله، تنها برابر دو تیم لیگ برتری به میدان رفته باشند. شرایط کاملا متفاوت است. باید در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنید، در 4 تیم برتر لیگ برتر باشید، جام حذفی را نیز اضافه کنید. بازیکن ها ماشین نیستند. یک ژانویه دیوانه وار را خواهیم داشت. در حال نیز در آن قرار داریم اما نمی خواهم به ژانویه، بیش از حد فکر کنم. وقتی که مردم درباره تغییر ترکیب و استراحت کردن بازیکنان ها صحبت می کنند، شاید به پیروزی در بازی ها و فتح جام ها فکر نمی کنند. در وهله اول باید پیروز شویم و این را برای هواداران به ارمغان بیاوریم. بعضی اوقات به کمک نیاز داریم. بازی را ببریم یا ببازیم، خوب بازی کنیم یا نکنیم، شما باید این کشور و تورنمنت های رقابتی آن را در نظر بگیرید. باید از تمام ترکیب استفاده کنید. اگر این طور نشود، در ادامه راه مشکل خواهید داشت. وقتی 24 بازیکن دارید و آن ها را در یک سطح نگه دارید، آن وقت است که مشکلی نخواهید داشت. صحبت کردن درباره فتح جام ها و آسان شمردنشان منصفانه نیست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۳۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد

گری نویل معتقد است تاتنهام فعلی نمی‌تواند مقابل منچسترسیتی امتیاز کسب کند. 

طرفداری | تاتنهام پس از شکست مقابل آرسنال و لیورپول، به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت.

منچسترسیتی در استادیوم تازه تاسیس تاتنهام تنها یک برد و یک گل - در مسابقات اف‌ای کاپ امسال - به ارمغان آورده است. آن‌ها همواره در سفر به لندن با مشکل مواجه می‌شوند. با این حال، هفته سی و هفتم لیگ برتر امسال همه‌چیز فرق دارد. سیتیزن‌ها برای قهرمانی محکوم به پیروزی هستند و اسپرز که در کورس سهمیه حضور دارد، رقیب‌سنتی‌اش، سناریوی قهرمانی آرسنال را نیز پیش روی خود می‌بیند. گری نویل پس از شکست تاتنهام مقابل لیورپول، به آرسنالی‌ها هشدار داد که برای قهرمانی، به لغزش منچسترسیتی مقابل تیم پوستکوعلو امیدوار نباشند. او گفت:

آرسنال هفته آینده در اولدترافورد چالشی برای انجام دارد. منچسترسیتی نیز باید مقابل فولام مسئولیتش را انجام دهد. [خطاب به] هواداران، مربیان و بازیکنان آرسنال، اگر فکر می‌کنید تاتنهام تا بازی هفته آینده مقابل منچسترسیتی سطح بازی خودش را بالا می‌برد، با دیدن وضعیت فعلی این تیم، این موضوع از نگاه من تردیدآمیز است. با دیدن این تاتنهام نمی‌توان امیدوار بود. 

تاتنهام با وجود دریافت چهار گل، در دقایق پایانی فرم بهتری پیدا کرد و توسط ریچارلیسون و سون هیونگ مین به دو گل دست یافت. آن‌ها در فاصله سه بازی تا پایان، 7 امتیاز با استون ویلا که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله دارند. آرسنال پس از بازی با منچستریونایتد میزبان اورتون خواهد بود. منچسترسیتی نیز در کنار تاتنهام، فولام و وست‌هم را به عنوان دو رقیب لندنی دیگر می‌بیند. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • آرتتا: برای پیروزی مقابل منچستریونایتد به اولدترافورد می‌رویم؛ از دیروز به قهرمانی نزدیک‌تریم
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال