Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری برزیل که به داشتن مواضع مشابه دونالد ترامپ مشهور است، اعلام کرد: بخش‌هایی از فرانسه به دلیل مهاجران غیرقابل زندگی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژایر بولسونارو، رئیس جمهوری راست افراطی برزیل که در یکم ژانویه به طور رسمی کار خود را آغاز می‌کند، اعلام کرد: همه کس می‌داند که چه اتفاقی در فرانسه افتاده و بخش‌هایی از فرانسه کاملا غیرقابل زندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علی‌رغم استقبال خوب فرانسه مهاجران نتوانستند با این کشور ادغام شوند. آیا می‌دانید چرا این افراد این‌گونه هستند؟ آنها نمی‌خواهند ریشه‌های خود را کنار بگذارند و می‌خواهند فرهنگ خودشان را داشته باشند.

رئیس جمهوری برزیل افزود: فرانسه به این دلیل دچار این حوادث شده است که بخشی از جمعیت، ارتش و موسسات این کشور به این روند (مهاجران) اعتراض کرده‌اند اما ما نمی‌خواهیم چنین اتفاقی برای برزیل بیفتد.

هنوز سفارت فرانسه در برزیل نسبت به این اظهارات موضع‌گیری نکرده است.

در حال حاضر فرانسه با اعتراضات جلیقه زردها و اعتراضات ضد دولتی مواجه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برزيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

رئیس اداره سیاسی حماس در خارج سامی ابوزهری امروز چهارشنبه، اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا را تلاشی برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر دانست.

به گزارش مشرق، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج، اظهارات وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن مبنی بر اینکه «حماس مانع دستیابی به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا است» را تکذیب کرد.

سامی ابوزهری در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز تصریح کرد که «چنین اظهاراتی از بلینکن بعید نیست زیرا معروف است که وی بیشتر وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا». این اظهارات برای اعمال فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر طرح می‌شود.

وی تاکید کرد که حماس هنوز در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده در باره آتش‌بس است و این نخست‌وزیر رژیم اشغالگر بنیامین نتانیاهو است که مانع دستیابی به توافق می‌شود.

این در حالی است که یک منبع بلندپایه مصری در گفت‌وگو با شبکه خبری «القاهره» از تداوم تلاش‌ها برای دستیابی به آتش‌بس در فضایی مثبت و تداوم رایزنی‌های دولت مصر با طرف‌های مختلف برای رفع اختلافات میان طرفین خبر می‌دهد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • اولین اظهارات اردوغان پس از قطع روابط تجاری با اسرائیل/ نتانیاهو بی‌رحم است
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • مقام امنیتی اوکراین در فهرست افراد تحت تعقیب روسیه
  • آتش اعتراضات به المپیک در فرانسه
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس