Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@02:11:00 GMT

قتل2زن اروپایی درمراکش به‌شیوه‌داعش!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۰۴۴۴

مقامات مراکشی از قتل دو زن گردشگر اهل کشورهای حوزه اسکاندیناوی به شیوه گروه تروریستی داعش در منطقه کوهستانی اطلس خبر دادند. ناطقان: به نقل از پایگاه اینترنتی میرور، وزارت کشور مراکش از کشف جسد دو زن گردشگر اهل کشورهای حوزه اسکاندیناوی در منطقه کوهستانی اطلس خبر داد.

جسد مارین یولاند، ۲۸ ساله، اهل نروژ و لوئیزا جسپرسن، 24 ساله، اهل دانمارک در حالیکه گردنشان بریده شده بود، در منطقه دور افتاده «توبقال» در کوهستان اطلس کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس مراکش پس از آن وارد عمل شد که ویدئویی دلخراش از قتل یکی از قربانیان در شبکه های اجتماعی منتشر شد. پس از انتشار این ویدئو یکی از کاربران توئیتر مدعی شد مردی در آن می‌گوید این انتقام برادران ما در بمباران هجین است.

شهر هجین در سوریه که همچنان عناصر داعش در آن حضور دارند، اخیرا توسط ائتلاف آمریکایی بمباران شد.

به گفت بازرسان این پرونده، با توجه به نوع قتل این دو تبعه اروپایی، آنها  به احتمال زیاد توسط عناصر گروه های تروریستی قربانی شده‌اند.

پلیس مراکش همچنین سه نفر را که مظنون به قتل این دو زن هستند، بازداشت کرده است. آنها در اظهارات خود هرگونه اتهام علیه خود را رد کرده و گفتند فقط در کنار چادر آنها برای استراحت مستقر شده بودند.

تا کنون هیچ گروهی مسئولیت این قتل را بر عهده نگرفته است.

در همین حال، وزارت اطلاعات دانمارک امروز (پنجشنبه) از احتمال دست داشتن عناصر گروه تروریستی داعش در قتل این دو زن گردشگر خبر داد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: زن اروپایی ، داعش ، قتل

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زن اروپایی داعش قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، «یوری پوپوف» معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • فیلم| نجات جان ۱۵ گردشگر مفقودی در ارتفاعات نوشهر
  • عملیات جستجو و نجات ۱۵ گردشگر مفقود شده در جنگل های نوشهر
  • داعش در افغانستان به طور جدی سرکوب شده است
  • یافتن ۲ گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک
  • طالبان: حضور داعش در افغانستان به صفر نزدیک شده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • یافتن دو گردشگر مفقود شده در ارتفاعات سیبک