Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@22:58:47 GMT

ایشیق ۳ با پرونده‌ای درباره مهاجرت منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۱۱۲۱

به گزارش ایلنا، سومین شماره دوماهنامه فرهنگی-اجتماعی «ایشیق» با پرونده‌ای درباره «آذربایجان و مساله مهاجرت» به زبان تُرکی آذربایجانی و در گستره سراسری منتشر شد.

مجله ایشیق در هر شماره خود به موضوعات فرهنگی و اجتماعی مرتبط با مردم آذربایجان ایران می‌پردازد. دو شماره قبلی این مجله با پرونده‌هایی درباره «آذربایجان و مساله تحصیل» و «قهوه‌خانه‌های آذربایجان» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای کمک به کسانی که خواندن زبان تُرکی آذربایجانی برایشان سخت است، در کنار تمامی مطالب مجله بارکدی برای شنیدن فایل صوتی آن مطلب وجود دارد. علاوه بر این هر شماره مجله ایشیق حاوی ضمیمه‌ای به زبان فارسی نیز هست.

ایشیق به صاحب‌امتیازی و مدیرمسئولی روشن نوروزی منتشر می‌شود و رامیز قلی‌نژاد، سودابه تقی‌زاده زنوز، علی دانشیان، نگار نوروزی، مسعود داوران و ایمان پاک‌نهاد اعضای تحریریه آن را تشکیل می‌دهند. گروه ویراستاری مجله متشکل از ائلدار موغانلی، ناهید شری‌زاد، سودابه تقی‌زاده زنوز و تارلا سلطانوند است و پریسا هاجری و آذین حقیقی عکاسان این دوماهنامه هستند.

دوماهنامه فرهنگی و اجتماعی «ایشیق» را می‌توان از کتابفروشی های منتخب، دکه‌های مطبوعاتی و سایت ishiq.ir تهیه کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهاجرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    عزیز منصوری سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نخجوان به اتفاق همکاران بخش فرهنگی سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نخجوان از کرسی زبان فارسی دانشکده زبان‌های خارجی دانشگاه دولتی نخجوان بازدید کردند.

 این جلسه  با حضور رئیس دانشگاه، معاون   و تعدادی از مدیران  و اساتید زبان فارسی دانشگاه و نماینده وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان در جمهوری خود مختار نخجوان برگزار شد.

در این جلسه، حاضرین در مورد وضعیت آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختار نخجوان و راه‌های توسعه ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی در این حوزه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

دیگر خبرها

  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • آیا حذف زبان فارسی در افغانستان ممکن است؟
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • توسعه ظرفیتهای آموزش زبان فارسی در جمهوری خودمختارنخجوان
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد+ تصاویر
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • معلم فداکاری که تصویرش در شبکه های مجازی منتشر شد | دوست ندارم بچه‌ها یک لحظه هم به مهاجرت فکر کنند!
  • خبرگزاری قوه قضاییه جزییاتی جدید از پرونده بابک زنجانی منتشر کرد
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد