Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:30:28 GMT

ناوگان حمل و نقل گیلان نیازمند نوسازی است

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۲۷۷۴

ناوگان حمل و نقل گیلان نیازمند نوسازی است

حجت الاسلام افتخاری با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل گیلان نیازمند نوسازی است گفت: صنعت حمل نقل دچار چالش‌های جدی است که باید با شناسایی، نقاط ضعف برطرف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حجت الاسلام محمد مهدی افتخاری» امروز (پنج شنبه 29 آذر) در مراسم تجلیل از راهداران و رانندگان گیلان که در سالن شهید دهگان رشت برگزار شد، اظهار کرد:  عرصه حمل و نقل کشور بعد از انقلاب اسلامی شاهد تحولات‌ چشم گیری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمل و نقل هوایی، جاده ای، دریایی و ریلی از جایگاهی مهم در کشور برخوردار است، گفت: حمل و نقل جاده‌ای نسبت به دیگر حوزه‌های حمل و نقل مورد استفاده جامعه است.

 

حجت الاسلام افتخاری اذعان کرد: با وجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، این حوزه بیش از گذشته در بخش‌های مختلف فعال است.

 

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های جاده‌ی دارای مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اضافه کرد: صنعت حمل و نقل دچار چالش‌های است، با وجود تلاش‌های صورت گرفته بایستی با برنامه‌ ریزی‌های نوین در این راستا تغییر تحولاتی انجام شود.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه گیلان قطب گردشگری کشور شمرده می‌شود، گفت: فرسودگی بسیاری در ناوگان حمل و نقل گیلان مشاهده می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه حوادث جاده‌ای که در استان رخ می‌دهد دلایل آن شناسایی و برطرف شود، اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل گیلان نیازمند نوسازی است.

 

حجت الاسلام افتخاری به سیل اخیر گیلان اشاره و تصریح کرد: راهداران فعال گیلانی در بحران سیل اخیر در شهرستان‌های گیلان حضوری فعال داشته و جا دارد که از خدمات ارزنده این حوزه کمال تشکر را کنم.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هیچ‌گاه تحریم‌ها بر ملت ایران تاثیر نخواهد گذاشت،گفت: با تکیه بر توانمندی‌های داخلی از جمله  نیروی انسانی و ... می توان در برابر تهدیدات ایستادگی کرد،و هرگز دست به سوی بیگانگان و بیرون از مرزها دراز نخواهیم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و با وجود بحران اقتصادی موجود با مدیریت و برنامه ریزی دقیق در حوزه حمل و نقل، ترافیک  و ایمنی در جاده ها می‌توان اقتصاد استان را بیش از پیش رونق داد.

 

محمد رضا نازک کار نیز در این مراسم با بیان اینکه رانندگان هسته مرکزی حمل و نقل شمرده می‌شوند اظهار کرد: گیلان دارای 170 شرکت و موسسه حمل و نقل کالا، 139 شرکت حمل و نقل مسافر، سه شرکت حمل و نقل بین المللی کالا و یک شرکت حمل و نقل بین المللی مسافر و همچنین 85 نمایندگی شرکت حمل و نقل بین المللی کالاست.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه هشت هزار و 446 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در گیلان فعال است گفت: در حال حاضر نیز  12 هزار و 47 راننده فعال در بخش حمل و نقل عمومی استان  فعالیت می‌کنند.

 

نازک کاراذعان کرد: رونق اقتصادی جامعه با توجه به  حوزه حمل و نقل مهیا خواهد شد.

 

 

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب یلدا هرمزگان مجلس آداب و رسوم وحدت حوزه و دانشگاه خبرگزاری شبستان شب چله اصفهان کمیته امداد امام خمینی ره تهدیدات دشمن نوسازی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: بهره برداری فاز اول جاده مواصلاتی گوشکی به پل قرح نیازمند اعتبار است.

محمد یعقوب‌باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری فاز اول جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل قرح، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای این پروژه پیش‌بینی شود.

نماینده شهرستان خانمیرزا در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جمعیت شهرستان خانمیرزا از محور جاده مواصلاتی آلونی، ده صحرا، جوانمردی تردد می‌کنند، تعریض و بهسازی روکش آسفالت این محور نیازمند تأمین اعتبار است.

باقری تاکید کرد: روکش آسفالت و ترمیم محور سه‌راهی ارمند به بوگر، اجرای طرح‌های آبخیزداری، و گلخانه‌ها و افزایش تخصیص اعتبارات ورزشی به شهرستان خانمیرزا از اولویت مطالبات مردم این منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ مدرسه تخریبی، بیمارستان محلی شهرستان خانمیرزا، ساماندهی سه‌راهی مرادان، اجرای طرح مسکن ملی شهرستان نیازمند توجه ویژه و تأمین اعتبار هستند.

کد خبر 750816

دیگر خبرها

  • توسعه پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان زنجان در دستور کار است
  • ۸۰ پروژه خیری در چهارمحال و بختیاری فعال است
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • جاده مواصلاتی قرح به گوشکی نیازمند تامین اعتبار است
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان