Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یعقوبعلی نظری پنج شنبه شب در اختتامیه جشنواره ابوذر که در تالار شهر مشهد برگزارشد اظهارکرد: چهل سال از استقرار نظام اسلامی می گذرد و ما افتخار داریم که در مقطع چهل سالگی از عمر این نظام، اندیشه های انقلاب همچنان رو به گسترش است. 

وی افزود: نظام اسلامی با وجود همه فریب ها و نیرنگ ها که جبهه معاند در مقابل این نظام قرار داده در نقطه اوج موفقیت است و شکر این نعمت هم در عبادت و به زبان آوردن در این مجالس و با استفاده از ابزار های مختلف فوق العاده اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار نظری تصریح کرد: انقلاب اسلامی در عین اقتدار مظلوم است و دلیل این مظلومیت قرار گرفتن زیر سنگین ترین تهاجم های رسانه ای است که رسانه های ما نیز با اراده انقلابی همچون جنگ تحمیلی در مقابل این تهاجم قرار می گیرند. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) اظهار کرد: با چالش های موجود اقتصادی نباید از کار رسانه غافل شویم چرا که دشمن با استفاده از ابزار رسانه سعی در القای روحیه ناامیدی به بدنه جامعه دارد که رسانه ها در این راستا مورد استفاده قرار گرفته اند. 

وی افزود: دهه پنجم انقلاب دهه جهش است که با زمینه های مستعد موجود در کشور باید به جنگ با آمریکا در منطقه برویم و این را بدانیم که تاب تحمل آمریکا در منطقه تمام شده و طبل تحریم دیگر بی صدا خواهد بود. 

سردار نظری گفت: کار رسانه بسیار سخت است چرا که هم باید کار کنیم هم تبلیغ کنیم و هم در مقابل عملیات روانی دشمن ایستادگی کنیم و در کنار این موضوعات باید به تزریق روحیه ایستادگی و جهادی به مردم در مقابل استکبار جهانی نیز دقت داشته باشیم.

کد خبر 4490975

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه امام رضا ع مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • ایران عملکرد جنگ‌افزارهایش را مقابل سلاح‌های آمریکایی ارزیابی می‌کند!
  • کاظم نظری از اداره کل هنرهای نمایشی به دانشگاه رفت
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • خاکسپاری پیکر شهید مرتضی غلامی در گناوه
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند