Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@22:15:53 GMT

کلوپ: هیچ نشانه‌ای از ضعف در سیتی نیست

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۴۶۵۵۴

کلوپ: هیچ نشانه‌ای از ضعف در سیتی نیست

با اینکه لیورپول این روزها شرایط بسیار  خوبی دارد ولی سرمربی این تیم یورگن کلوپ با تمجید از حریف مقتدر تیمش، منچسترسیتی، می‌گوید در سیتی هیچ نشانه‌ای از ضعف دیده نمی‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول با تمجید از حریف پرقدرت تیمش در لیگ برتر انگلستان، منچسترسیتی، از سیتی به عنوان تیمی خاص یاد کرد که مهمترین مدعی قهرمانی در لیگ برتر به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شاگردان کلوپ در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از سیتی در صدر جدول به سر می‌برند و امروز جمعه در صورت پیروزی مقابل ولورهمپتون می‌توانند فاصله‌ی امتیازشان با سیتی را افزایش دهند.

 

کلوپ در این باره به خبرنگاران گفت:" باید به سیتی احترام گذاشت. یک تیم خیلی خیلی خیلی خوب. نمی‌توانم بگویم که سیتی در فلان بازی و بهمان بازی شانس آورده. نه، آنها تیمی نیستند که با شانس به اینجا رسیده باشند. آنها در تک تک بازی‌هایشان عالی هستند. آنها سال گذشته هم عالی بودند و 100 امتیاز از لیگ گرفتند و امسال هم در همان شرایط به سر می‌برند".

 

 

کلوپ در ادامه‌ی صحبت‌های خود به خبرنگاران گفت:" باید این را بگویم که در منچسترسیتی هیچ نشانه‌ای از ضعف دیده نمی‌شود. در 15 دقیقه‌ی اول بازی‌شان مقابل اورتون شاید ولی آن بازی ساعت 12:30 ظهر برگزار می‌شد، آنهم بعد از مسابقه‌ای که سیتی در لیگ قهرمانان انجام داده بود. برای همین آن دقایق اولیه برای سیتی در حکم ادامه‌ی گرم کردن بازیکنان بود. به همین خاطر بود که توپها بی جهت این طرف و آن طرف می‌رفتند و پاسهای اشتباه زیاد بود. ولی از وقتی آنها توانستند بر بازی سوار شوند، به راحتی پیروز شدند".

 

 

یورگن کلوپ (سرمربی) لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یورگن کلوپ سرمربی لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا