Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم ملوان انزلی و آذرخش تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز جمعه در ورزشگاه راه آهن تهران برگزار و ملوانی ها موفق شدند با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شوند.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملوان بندرانزلی پس از بازی در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: پس از قرعه کشی مسابقات لیگ پیش بینی می کردیم دو بازی ابتدایی ما سنگین باشد و پس از حدود دو سال و نیم دوری از رقابت ها مسابقه سختی برای ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو بازی ابتدایی نیز شاگردانم شاهکار کردند و نشان دادند فوتبال بانوان حرف برای گفتن بسیار دارد حتی اگر تیم شان را منحل یا به هر دلیلی موانع بسیاری برایشان فراهم شود. شاگردانم امروز با غیرت بازی کردند و نشان دادند پتانسیل در فوتبال زنان بسیار بالاست.

او در ادامه افزود: لیگ بانوان پویاست اما کاستی های خود را نیز دارد. قطعا فوتبال ما پیشرفت کرده زمانی که تیم ملوان بعد از دو سال محرومیت به میادین باز می گردد و نشان داد فوتبال بانوان بسیار فوق العاده است.

ایراندوست در ادامه به دو سال دوری تیمش از رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: انزلی همیشه چه در رده آقایان و چه در رده بانوان بازیکن ساز بوده و بازیکنان خوبی را به تیم های ملی معرفی کرده است. دو سال از میادین دور بودیم اما عقب نشینی نکردیم و بازیکنان در هر شرایطی تمرینات خود را ادامه دادند. خدا را شکر انزلی، جنگل، طبیعت، دریا و ساحل دارد و هیچ چیز نمی تواند ما را از فوتبال دور کند و می توانیم به فوتبال بازی کردن خود ادامه دهیم.

وی به زمین ورزشگاه راه آهن اشاره کرد و گفت: خوشحال هستم که تهران امسال تیمی را در رقابت های لیگ دارد اما تعجب می کنم تهران با داشتن زمین های فوق العاده و تیم ها و باشگاه های با عظمت که هزینه های هنگفتی در فوتبال مردان دارد چرا اینگونه در بخش بانوان تیم داری می کند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان انزلی درباره نتایج کسب شده تیم فوتبال مردان انزلی گفت: خدا را شکر تیم مردان موفق شد بازی آخر خود در نیم فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. شهر انزلی شهر برابری هاست و تبعیض جنسیتی در آن وجود ندارد. افتخار می کنم انزلی چی هستم و متاسفم یک روز یک غریبه آمد و تیم زنان را منحل کرد.

کد خبر 4491161 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال بانوان لیگ برتر فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۸۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 مریم امیرجلالی در گفت و گویی از تحسین خوانندگی‌اش از سوی محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین ایران گفت. روایت امیرجلالی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت