Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه فولادشهر گفت: ورود به مذاکرات موشکى در واقع درگیر شدن در ترتیباتى است که انتهاى آن به جنگ با ایران منتهى خواهد شد، چراکه یکى از اصلی ‏ترین عواملى که تاکنون مانع جنگ شده توان موشکى و اقتدار نظامی ایران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام مسعود سرافراز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه فولادشهر اظهار کرد: خداوند با انسان گنهکار سه جور معامله می‌کند، گاهی سریع او را مجازات می‌کند که این یک نوع محبّت نسبت به بنده است که او را بیدار می‌کند چراکه بسیاری از بلاها کفّاره‌ی معصیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گاهی خداوند مهلت می‌دهد تا انسان گناه کار از این مهلت استفاده کند و برگردد و توبه کند و گاهی اوقات خداوند در مقابل معصیت بنده‌اش به او نعمت می‌دهد چون قبلاً هشدار داده ولی اثر نکرد که چنین شخصی مستحق مجازات است؛ امّا خداوند به او نعمت می‌دهد و این نعمت دادن به دو علت است، یکی اینکه غافل و مغرور بشود و بیشتر گناه کند و دوم اینکه بعد از دادن نعمت‌های فراوان، یک دفعه مجازات می‌کند که این نوع مجازات خیلی دردناک است که انسانی را که غرق در نعمت است یک دفعه غرق در عذاب کنند.

امام جمعه فولادشهر متذکر شد: خداوند در آیه شریفه ۱۸۲ سوره اعراف می فرماید، خداوند گناهکاران و افراد سرکش را، سریعا گرفتار مجازات نمی‌کند، بلکه درهای نعمت را به روی آنها می‌گشاید که یا این نعمت‌ها باعث بیداری آنها می‌شود و یا اینکه به بی‌خبری آنها می‌افزاید که در این صورت مجازاتشان به هنگام رسیدن به آخرین مرحله از نعمت، دردناک است، چرا که در حالی که غرق در ناز و نعمت هستند خداوند همه‌ی نعمت را از آنها می‌گیرد و طومار زندگی آنها را درهم می‌پیچد.

وی با توجه به زمزمه های اخیر برخی از سردمداران جبهه استکبار برای مذاکره با ایران پیرامون مسائل موشکی کشورمان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که برنامه موشکى ایران قابل مذاکره نیست چراکه ورود به مذاکرات موشکى در واقع درگیر شدن در ترتیباتى است که انتهاى آن به جنگ با ایران منتهى خواهد شد، چراکه یکى از اصلی ‏ترین عواملى که تاکنون مانع جنگ شده توان موشکى و اقتدار نظامی ایران بود.

خطیب نماز جمعه فولادشهر با اشاره به درپیش بودن روز ایمنی در کشورمان خاطرنشان کرد: بارها عرض کرده ایم که فولادشهر به نسبت جمعیتی که دارد، از امکانات و زیرساخت های مناسب و متناسب با این جمعیت بالا برخوردار نیست.

وی تشریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی در آیین افتتاح بخشداری فولادشهر که نزدیک به یکسال از افتتاح آن می گذرد، قول دادند که ادارات در این بخش مستقر خواهند شد تا مردم فولادشهر برای انجام امور اداری خود مجبور به طی مسیر به مرکز شهرستان نباشند، گفتند با استقرار بخشداری فولادشهر دستگاه قضایی نیز ظرف مدت شش ماه، دادگاه بخش را در فولادشهر مستقر خواهد کرد که با کمال تاسف هنوز اندر خم یک کوچه ایم.

امام جمعه فولادشهر با انتقاد از استانداردها و تجهیزات ایمنی موجود در بخش فولادشهر اظهار کرد: در خصوص ساختمان ها و بلند مرتبه های فولادشهر هم لازم است با تشکیل کارگروهی تمام ساختمان‌ها مورد بررسی کارشناسی قرار گیرند و دستورالعمل‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی را تدوین کنند البته باید تجهیزات لازم آتش‌نشانی و کمک رسانی و امداد و نجات پیش‌بینی و خریداری شود چراکه اگر خدای ناکرده حادثه ای رخ بدهد باید منتظر پلاسکوی دیگری این بار در فولادشهر باشیم.

هدف از مذاکرات موشکی جنگ با ایران است

 آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به منسبت های پیش رو، اظهار کرد: امام خمینی(ره) پس از جنایت هایی که در حق مسافرت های هوایی ایران انجام شد، تأسیس یگان حفاظت هواپیمایی را صادر کردند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حمایت خود از استعفا نمایندگان، عنوان کرد: نمایندگان صدای مردم را به دولتمردان رساندند و فعالیت‌های خوبی هم شد و رئیس جمهور هم دستوری به جهانگیری نوشته است که مسئله آب در هیأت دولت مطرح شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان باید این دستور را پیگیری کنند تا قدم مثبتی برداشته شود، تصریح کرد: نمایندگان از نظر استعفا نباید دیگر کار را ادامه دهند و مجلس را ضعیف نکنند و در هفته آینده به در محل کار خودشان حاضر شوند تا گام درستی برای این کار برداشته شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می‌دهد، گفت: دولت اگر این مالیات‌ها را می‌خواهد باید برای اصفهان هزینه کند.

امام جمعه اصفهان با تبریک مبلاد حضرت مسیح(ع)، خاطرنشان کرد: متأسفانه کسانی  در سطح دنیا ادعای پیروی از این دین را دارند اما بویی از حضرت مسیح(ع) نبرده اند.

ابرقدرتی آمریکا روز به روز رو به افول است

وی خاطر نشان کرد: بدانید عزیزان که ابرقدرت آمریکا روز به روز رو به افول، اضمحلال و از بین رفتن است و از خداوند می‌خواهیم که ما را از شر این دولت‌ها در امان دارد.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه غافل شدن از یاد خدا انسان را از خدا دور می کند، خاطرنشان کرد: شیطان برای انسان نعمت الهی است برای اینکه به انسان کمک می‌کند تا رشد کند و با همه بدی‌هایش مسلط بر انسان نیست و به کسی مسلط می‌شود که به شیطان دست بدهد

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در این گردهمائی با بیان اینکه ائمه جمعه نمایندگان علما و بزرگان دین از صدر اسلام تا کنون هستند افزود : امروز هم ائمه جمعه نمایندگان نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل بار مسئولیت آنان بسیار سنگین است.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود : انجام این وظیفه سنگین نیز پشتوانه قوی می‌خواهد و آن پشتوانه اتکال و اتکاء به خداوند خواهد بود.

او گفت : در دنیای امروز که جهان سلطه تمامی اصول و اعتقادات ادیان الهی را زیر پا گذاشته است اتکال و اتکاء به خداوند تحمل مشکلات را آسان می کند.

دیگر خبرها

  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • بارش باران بهاری در فولادشهر اصفهان + فیلم
  • پیش بینی رشد ۴۴ درصدی درآمد‌های مالیاتی
  • حمله موشکی اسرائیل به سامانه پدافندی اس ۳۰۰ اصفهان صحت دارد؟ /بررسی یک ادعا از سوی خبرگزاری دولت
  • ۲ هزار میلیارد ریال درآمد مالیاتی به سلامت گلستان اختصاص یافت
  • آیا ایران نفت خود را مفت می‌فروشد؟
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • افزایش ۷۴۰ درصدی درآمدهای مالیاتی دولت طی ۶ سال