Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@02:10:46 GMT

ادامه اجرای متروی هشتگرد به قزوین ضروری است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۰۴۰۰

ادامه اجرای متروی هشتگرد به قزوین ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله بابایی صالح روز جمعه در جلسه وزیر راه وشهرسازی با راهداران و مدیران استان قزوین که در اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین برگزار شد اظهارداشت: قزوین از شاهراه های مواصلاتی مهم کشور است که می تواند در توسعه حمل و نقل ملی و بین المللی نقش بیشتری ایفا کند.

وی افزود: در مسیر بویبن زهرا به ساوه مشکلاتی داریم که از وزیذر راه انتظار مساعدت و همراهی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی صالح تصریح کرد: قزوین نیازمند نگاه ویژه است چون در مسیر ۱۱ استان کشور قرار دارد و اگر ایمن سازی جاده صورت گیرد برای همه مردم تاثیرگذار است.

ادامه ساخت متروی هشتگرد به قزوین

نماینده بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اهمیت توسعه شبکه ریلی اشاره کرد و گفت: به دلیل بار ترافیکی بسیار بالا در محور قزوین به کرج ساخت ادامه طرح متروی هشتگرد به قزوین ضروری به نظر می رسد و باید در دستور کار وزارتخانه قرار گیرد.

بابایی صالح اضافه کرد: ادامه مسیر مترو هشتگرد به قزوین می تواند ترافیک بالای مسیر کرج را حل کند.

وی در ادامه پیشنهاد داد با احیای معاونت روستایی در وئزارت راه و شهرسازی بتوان به این حوزه بیشتر رسیدگی کرد.

بابایی صالح همچنین خواستار ایجاد ایستگاه مستقل راه آهن در قزوین شد.

در ادامه علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیرین در اولویت استان است تا بتوانیم پروژه های راه را سریعتر تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: در بخش راههای روستایی که ۲۵ درصد جاده های روستایی ما خاکی است نیازمند نگاه ویژه هستیم و برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر نیز در صورت مساعدت وزارتخانه می توان طرح های پیش بینی شده را اجرایی کرد.

افشین پیرنون مدیرکل راهدای و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هم گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کرد و اظهارداشت: امسال ۲۵ دستگاه خودروی جدید به ناوگان راهداری استان اضافه شده و طرح تن کیلومتر در استان به صورت پایلوت اجرا شده است.

وی بیان کرد: با همه مشکلات اعتباری امیدواریم بتوانیم سطح خدمت رسانی در حوزه راههای استان که کریدور ملی است را تقویت کنیم.



 

کد خبر 4491296

منبع: مهر

کلیدواژه: مترو نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • ◄ خط 4 متروی مشهد به شهرک مهرگان نمی رسد؟
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • محور هراز و آزادراه تهران-شمال قفل شد
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • تردد از محور چالوس ممنوع شد/ مسافران شمالی احتیاط کنند