Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان| کاپیتان رئال مادرید به شائبه بازگشت آقای خاص به این تیم، روی خوش نشان نداد. ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سرخیو راموس در نشست خبری پیش از مصاف فردا شب (شنبه) تیمش مقابل العین امارات در فینال جام جهانی باشگاه‌ها به شایعه بازگشت ژوزه مورینیو به کادر فنی رئال مادرید واکنشی طعنه‌‌آمیز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس که فردا شب به دنبال بیستمین جام قهرمانی دوران بازیگری‌اش است، گفت: من کسی نیستم که تصمیم می‌گیرد چه کسی سرمربی رئال مادرید باشد. پنج سال بدون مورینیو را سپری کرده‌ایم، اما هنوز داریم درباره مورینیو حرف می‌زنیم. الان هم شانس بردن یک جام دیگر را داریم و همچنان از مورینیو حرف می‌زنیم. کاپیتان تیم آن کسی نیست که درباره کادر فنی تصمیم‌گیری می‌کند.

رئال مادرید به دنبال استخدام مورینیو برای فصل آینده

 

راموس سپس درباره حرف‌های هم‌تیمی سابقش کریستیانو رونالدو مبنی بر عدم اتحاد و فروتنی در رختکن رئال مادرید هم اظهار داشت: ما نشنیده‌ام که او درباره رئال مادرید صحبت کرده باشد. زمانی که کریستیانو اینجا بود، او هم بخشی از این گروه بود و ما با هم موفق بودیم. ما برای او آرزوی موفقیت می‌کنیم.

انتهای پیام/

R1015163/P1015145/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم

هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید پیش از دیدار رفت نیمه نهایی دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا حسابی از خجالت بارسلونا در آمدند!

دانلود (1.9MB)

دیگر خبرها

  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده! / فیلم
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!