Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امتیاز باشگاه پدیده خراسان در آستانه انتقال به بخش خصوصی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال پدیده که امسال عملکرد خوبی از خود در لیگ برتر فوتبال به ثبت رسانده، در آستانه واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد.

در روزهای گذشته جلساتی بین مسئولان ورزش استان خراسان رضوی و مدیرعامل باشگاه پدیده برگزار شده و توافقات خوبی در این خصوص به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مجموعه بزرگ فروش خودرو برای در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه پدیده پیش قدم شده و استانداری خراسان رضوی هم موافق واگذاری امتیاز این باشگاه است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پدیده میزان تیم پدیده فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم

به گزارش "ورزش سه"، جانلوئیجی بوفون، دروازه‌بان افسانه‌ای یوونتوس، بار دیگر در مصاحبه اخیر خود اعتراف کرد که در گذشته نزدیک بود به آاس رم ملحق شود.

بوفون در مصاحبه با لارپوبلیکا به این موضوع اشاره کرد که چگونه بین او و جالوروسی ارتباطی برقرار شد که در نهایت نتیجه نداد: «در سال 2001 وقتی بازیکن پارما بودم، تقریباً چیزی تا انتقال به رم فاصله نداشتم ولی به خاطر یکسری جزئیات انتقال نهایی نشد. من در نهایت به یوونتوس رفتم. همچنین وقتی جام‌های جهانی 2006 و 2010 تمام شد، می‌توانستم به هر تیمی بروم. در سال 2007 حداقل دو تیم ایتالیایی من را می‌خواستند و در سال 2011 دوباره در راه رم بودم، زیرا در یوونتوس مشکلاتی داشتم. مونتالی به من زنگ زد و از او خوشم آمد. اما سپس کونته مربی یوونتوس از من خواست که بمانم.»

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • تسهیل واگذاری کودکان در شیرخوارگاه مشهد به خانواده‌های متقاضی
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • واگذاری راهبری پنج مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!