Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: مرد معلول روسیه ای که در سال 2016 اولین بار پیوند سر را در جهان انجام داد برای نخستین بار عکس همسر و فرزندش را در فضای مجازی منتشر کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، والری اسپریندوف 33 ساله که متخصص کامپیوتر است پس از این که به آمریکا مهاجرت کرد با همسرش آشنا شد و پس از مدتی که از ازدواج شان گذشت اولین فرزندشان را به دنیا آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر والری در مصاحبه ای که از او شد گفت به شدت به همسر ویلچرنشینش علاقه دارد و حاضر به ترک او نیست و از این که از او فرزندی دارد خیلی خوشحال است و به خود می بالد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تصویر مادر و دختر که به طرز وحشتناکی به قتل رسیدند+ عکس دوربین مداربسته کارهای وحشتناک پسر جوان با دانشجویان را ضبط کرد+ عکس قاتلی که با کشتن این جوان عروسی را در جویبار به عزا تبدیل کرد+ عکس قتل فجیع با دلیلی عجیب/ مرد گنده لات 13 نفر را زنده زنده به آتش کشید سارا از وقتی ازدواج کرد مجبور به همخوابی با تمام مردان خانواده شوهرش بود این مرد کثیف فیلم و عکس های تجاوز اش به دختران را به فروش می گذاشت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت ! کشف جسد جزغاله شده مرد ثروتمند داخل بنز میلیاردی اش مرد قاچاقچی همسرش را در خانه و در مقابل دوربین سلاخی کرد+عکس پیرزن 100 ساله قبل از دفن شدن زنده شد ! پسر 12 ساله خواهر 2 قلوی خود را کشت و مادرش را راهی بیمارستان کرد !+عکس واکنش دادستان ایذه به خودکشی پسر 11 ساله +عکس تلخ یک زندانی با اس ام اس "هزاران لبخند همراه اول" جیب مردم را خالی می کرد! مادر بی رحم به علت بی توجهی به فرزند بیمارش در کالیفرنیا به زندان افتاد +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث روسیه همسر کامپیوتر مرد معلول عکس فیلم جوان پسر زن ویدیو ها مرد بیمارستان خانواده در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا

دریافت 12 MB

به گزارش همشهری آنلاین یسنا ۴ ساله در حالی ناپدید شده بود که امیدها برای پیدا کردن او لحظه به لحظه رنگ می باخت اما یک معجزه باعث پیدا شدن او شد.

بیشتر بخوانید: این دختر ۴ ساله را پیدا کنید | ماجرای مفقود شدن«یسنا» ۴ ساله چیست؟ نخستین تصاویر از پیدا شدن یسنا | بازگشت به آغوش خانواده پس‌از ۴ روز مفقود بودن + ویدئو حالِ خوشِ پاراگلایدرسواری که "یسنا" را پیدا کرد + ویدئو لحظه به آغوش کشیده شدن «یسنا» توسط مادرش + فیلم کد خبر 849045 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان

دیگر خبرها

  • انتشار نخستین فراخوان شناسایی سازندگان حرفه‌ای ساختمان در اصفهان
  • انتشار فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه النجاه
  • انتشار اولین ویدئوی کامل و دیده نشده از لحظه پیدا شدن یسنا
  • پشت پرده ماجرای مفقود شدن یسنا دختر گمشده
  • پشت پرده ماجرای یسنا دختر گمشده
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • «یسنا» زنده پیدا شد + فیلم
  • یسنا ۴ ساله بعد از ۵ روز زنده پیدا شد | او کجا مانده بود؟ +فیلم لحظه پیدا شدن
  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»