Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بینا افتخارسادات، در آستانه برگزاری بیست و دومین سمینار  سالیانه طب فیزیکی توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، گفت: این سمینار پنجم تا هفتم دی‌ ماه سال جاری در سالن همایش‌های رازی تهران به همت انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران و همچنین گروه‌های آموزشی و انجمن های علمی با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه این سمینار ارسال شده که ۷۰ مورد آن به عنوان سخنرانی پذیرفته شده است، افزود: تازه‌های طب فیزیکی و توانبخشی و موضوعاتی همچون سندرمهای درد، توانبخشی‌های نوین، ارتز و پروتز، نقش طب فیزیکی و توانبخشی در کمک به بیماران دچار آسیب های مغزی نخاعی، بیماری‌های مزمن و بدخیم و مشکلات قلبی عروقی همچنین روش‌های جدید مانند سلول درمانی، طب بازساختی و سونوگرافی اسکلتی در این سمینار مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

دبیر علمی بیست و دومین سمینار طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران، ادامه داد: در حاشیه این سمینار کارگاه‌هایی در  زمینه‌هایی مانند روش‌های کمتر تهاجمی در درمان مشکلات اسکلتی و عضلانی، استفاده از سم بوتولینوم در درمان اختلال‌های اسکلتی عضلانی و تفسیر ام‌آرآی اسکلتی عضلانی برگزار می‌شود.

وی نسبت به تزریق سم بوتولینوم در مراکز غیر مجاز و آرایشگاه‌ها هشدار داد و گفت: تزریق سم بوتولینوم در این مراکز می‌تواند با عوارض مختلفی برای بیمار همراه باشد وضمن تحمیل هزینه بالا فشار روحی زیادی بر بیمار و خانواده اش وارد نماید.

افتخارسادات افزود: سم بوتولینوم ابتدا برای درمان اسپاسم های صورت استفاده می‌شد و پس از آن برای از بین بردن چروک صورت مورد استفاده قرار گرفت و به حوزه زیبایی وارد شد و امروزه  نه تنها در درمان اسپاستیسیتی که به دلیل تروما، ضایعات نخاعی، سکته های مغزی و...، رخ می دهد، استفاده می‌شود، بلکه در حوزه درمان درد ها و پر تعریقی نیز کاربرد دارد که این موضوع در بیست و دومین سمینار طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران نیز مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

کد خبر 4491579 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه توانبخشی طب فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۵۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از تعریض و ایمن سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو اظهار کرد: پروژه تعریض و ایمن‌سازی جاده مواصلاتی از سمت ورودی اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان بوده است، گفت: پروژه تعریض جاده اجیرلو به طول ۲ کیلومتر با هزینه‌ای حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: امید می‌رود با تعریض این جاده مواصلاتی و با احداث میدان در ورودی سه راهی فرودگاه آمد و شده رانندگان داخلی و ترانزیتی تسهیل یابد.

جهان‌بین با اشاره به تردد روزانه بیش از ۵ هزار خودرو سبک و سنگین و ادوات کشاورزی از این مسیر ادامه داد: این جاده مواصلاتی پارس آباد به شهرستان‌های همجوار و مرکز استان یکی از جاده‌های پرتردد این شهرستان به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: تقاضا داریم مسؤولین ادارات از جمله امور برق مغان، آب و فاضلاب در جهت حل مشکل و معضلی که در تعریض جاده مواصلاتی وجود دارد، اهتمام ویژه داشته باشند.

کد خبر 6091350

دیگر خبرها

  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • اگر صافی کف پا نوعی بمب ساعتی نباشد چه؟
  • سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» در اتاق تبریز برگزار شد