Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:04:56 GMT

تصادف زنجیره ای در کبودراهنگ 10 مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۶۳۵۲

تصادف زنجیره ای در کبودراهنگ 10 مصدوم داشت

همدان- ایرنا- مدیر اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان کبودراهنگ گفت: بر اثر تصادف زنجیره ای در ورودی این شهر از سمت جاده خان آباد 10 تن مصدوم شدند.

داوود مرادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تصادف زنحیره ای ساعت 18 و 14 دقیقه روز گذشته /جمعه/ به اورژانس اطلاع رسانی شد.
وی اضافه کرد: 10 تن در این تصادف زنجیره ای مصدوم شدند که تمامی آنها توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع) منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: حال عمومی مصدومان خوبی بوده و شماری از آنها از بیمارستان مرخص شدند.
جانشین رییس پلیس راه استان همدان نیز در این باره به ایرنا گفت: یک دستگاه کامیونت به علت رعایت نکردن فاصله طولی با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده سپس یک دستگاه کامیونت دیگر از پشت با کامیونت نخست برخورد کرد.
سرهنگ سعید اسماعیلی افزود: کامیونت نخست پس از برخورد با پراید به سمت راست جاده منحرف شده و 2 دستگاه خودروی پژوپارس و مینی بوس که از مسیر مقابل در حال تردد بودند با این وسیله نقلیه برخورد کردند.
طبق گزارش پزشکی قانونی همدان 190 تن پنج ماهه امسال در سوانح جاده ای همدان جان باختند
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی انتظامی اورژانس تصادف زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن چهار نفر در پی برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، عارف شرهانی، اظهار کرد: ساعت 9:12 امروز از طریق تماس با سامانه 115 موضوع برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه هجرت در میدان راه آهن اهواز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد 30، 37، 41 و 43 ساله مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس 115 به بیمارستان‌های گلستان و امام (ره) انتقال یافتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • برخورد واگن و لوکوموتیو در ایستگاه راه آهن اهواز
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت