Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:25:59 GMT

درخشش اتوئو در QSL کاپ قطر

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۵۸۰۴۸

تیم فوتبال القطر موفق شد در هفته چهارم جام ستارگان با درخشش ستاره کامرونی خود به یک پیروزی پرگل برسد.

به گزارش ورزش سه، فدراسیون فوتبال قطر در ایام تعطیلی مسابقات لیگ ستارگان برنامه دیگری برای باشگاه ها در نظر گرفته و جامی با همین عنوان به نام QSL کاپ را برگزار می کند. این مسابقات فرمت گروهی دارد که پس از پایان این مرحله تیم های برتر راهی دور حذفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شب گذشته در گروه اول این جام مسابقات هفته چهارم برگزار شد. در این بازی ها الدحیل با 4 گل العربی را شکست داد، الغرافه 3 بر یک از سد ام صلال گذشت و تیم القطر موفق شد با پیروزی 4 گله الخریطیات را از پیش رو بردارد. در برد پرگل القطر، 2 گل توسط ساموئل اتوئو، ستاره کامرونی و پا به سن گذاشته این تیم به ثمر رسید. درخشش مهاجم پیشین بارسلونا در بازی دیشب، سوژه روزنامه های قطری نیز شده است.

 

نکته جالب یاران اتوئو در این جام، رقابت تنگاتنگ آنها با دو تیم قدرتمند گروه یعنی الدحیل و الغرافه است. این سه تیم در حال حاضر با 8 امتیاز نبرد جذابی را برای قرار گرفتن در رتبه های بالاتر و ایجاد شرایط ساده تر به منظور صعود از گروه دارند. این در حالی است که القطر در مسابقات لیگ ستارگان وضعیت جالبی ندارد و در رده دهم جدول 12 تیمی این رقابت ها جای گرفته است.

 

 

قطر القطر اتوئو تیم ملی کامرون کامرون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر القطر اتوئو تیم ملی کامرون کامرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور

مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور (یادبود مرحوم محمدامین روستایی) با حضور ۲۰۸ بوکسور به میزبانی شهرستان ملایر در استان همدان برگزار شد.

 استان کردستان با ۸ بوکسور در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد.

در این رقابت‌ها آژوان سالم در وزن ۵۷ کیلوگرم مدال نقره، کاوان مولودی در وزن ۵۰ کیلوگرم مدال نقره، ماهان مصطفایی در وزن ۴۶ کیلوگرم مدال نقره، آرسام خسروی در وزن ۵۴ کیلوگرم مدال برنز و ماهان امجدی در وزن ۷۰ کیلوگرم مدال برنز را کسب کردند.

مهدی محمودیان به عنوان سرمربی و محمد میرکی در کسوت مربی هدایت بوکسور‌های کردستانی را در این مسابقات برعهده داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان یزدی در مسابقات پتانک کارگران کشور
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو هندبال بانوان کشور شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد