Web Analytics Made Easy - Statcounter

خوزستان_ علی‌حسین حسین زاده اظهار کرد: با همکاری شورای فرهنگ عمومی استان ٥٠ هزار برنامه برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی تعریف و برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، علی‌حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به جهت برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی گفت: پنجاه و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و حضور دستگاه‌های مرتبط در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه با توجه به مشکلات اقتصادی، مباحث مربوط به ناشران و کتابفروشی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و معضلات آنها از سوی نمایندگان این صنف مطرح شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان کارگروهی را تشکیل دهد و بعد از طرح موضوع آن، پیشنهاداتی که قابلیت اجرایی شدن دارند را به عنوان مصوبه در شورای فرهنگ عمومی مطرح و به تصویب برسانند تا در نهایت این مصوبه‌ها را برای اجرایی شدن به شورای برنامه‌ریزی استان ارائه دهیم.

حسین‌زاده ضمن اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: برنامه‌های متعددی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تدارک دیده‌ایم که سازمان‌های مختلف و کسانی که در حوزه فرهنگ استان فعالیت می‌کنند متولی آن هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ٥٠ هزار برنامه را برای دهه پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کردیم که شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این زمینه همکاری لازم را خواهد داشت.

/انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ٥٠ هزار برنامه پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، از اصلاح فرهنگ عمومی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های استان یاد کرد و گفت : مقام معظم رهبری هم در این زمینه تاکید ویژه‌ای دارند، چرا که اصلاح فرهنگی عمومی محور کار در حوزه‌های دیگر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به دستاورد‌های مهم فرهنگی انقلاب گفت: اینکه ایشان تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور تنها قله سیاسی یا اقتصادی و ... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌هاست که فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت این مسئله باید حرکت‌های امیدوارانه‌تر و اثربخش‌تری در حوزه فرهنگ داشته باشیم و لازمه این کار تشکیل قرارگاه فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری این قرارگاه باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی باشد که متناظر آن در استان‌ها شورای فرهنگ عمومی می‌شود، بنابراین شورای فرهنگ عمومی استان باید قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری باید در حوزه فرهنگ کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: باید گام به گام به سمت تمرکز و هدفمندی اقدامات فرهنگی حرکت کنیم و این تمرکز و هدفمندی در برنامه تمام سازمان‌ها، نهاد‌ها و شورا‌های فرهنگی و حتی در ارائه بودجه خود را نشان دهد، بنابراین یکی از مصوبات این جلسه فعال‌تر شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی و عضویت دبیر ستاد‌ها و شورا‌های دیگر در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان است.

صحرایی خاطرنشان کرد: توقع ما از نهاد‌های پیشرو مانند حوزه علمیه و دانشگاه این است که در عرصه فرهنگ به میدان آمده و جهاد عالمانه داشته باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جلسه شورای فرهنگ عمومی - ساری
  • همه مسئولان باید برای اجرای طرح نور کمک کنند
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • طرح تدبر در سوره نور در خراسان جنوبی اجرایی می شود
  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • ختم غائله‌ی شهرنو به روایت شیخ حسین انصاریان/ قسمت ۱
  • دولت یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد