Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین ایزدیار ملی پوش شنا جانبازان و معلولین در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ حدود ۴ هفته استراحت داشتم و بعد از آن تمریناتم را آغاز کردم تا برای رقابت‌های کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده شوم.

او ادامه داد: اردویی برای تیم ملی تشکیل نشده است و من مجدد با هزینه شخصی به مشهد سفر کردم تا زیر نظر ضیایی سرمربی ام تمرینات فنی و حرفه‌ای ام را آغاز کنم چرا که در مردادماه سال آینده رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی کشور مالزی برگزار می‌شود و از نظر کسب سهمیه پارالمپیک توکیو بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور میانگین ماهی ۴ میلیون تومان باید در مشهد هزینه کنم تا برای مسابقات آماده شوم.

ایزدیار درباره حضور در اردو‌های خارج از کشور و شرکت در تورنمنت‌های تدارکاتی عنوان کرد: بعد از بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا درباره حضورم در اردو‌های برون مرزی با مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین صحبت کردم و گفتند در حال حاضر بودجه‌ای برای این اعزام‌ها وجود ندارد و اگر قرار باشد در تورنمنت یا اردویی شرکت کنم به بعد از فروردین سال ۹۸ موکول می‌شود.

او در ادامه بیان کرد: بزرگترین هدفم کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در دو ماده ۵۰ متر کرال سینه و ۱۰۰ متر قورباغه است و تلاش می‌کنم در رقابت‌های قهرمانی جهان در مالزی از سد حریفانم عبور کنم و حضورم در توکیو را قطعی سازم.

ملی پوش شنا جانبازان و معلولین درباره حضورش در همایش و سمینار کشور سوئیس گفت: همایش بین المللی به میزبانی این کشور با محوریت حمایت از ورزشکاران معلول برگزار شد و ۱۵۰ سخنران در این برنامه حضور داشتند و من به عنوان نماینده ورزشکاران ایران در این همایش شرکت کردم.

دارنده ۶ مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا عنوان کرد: رقابت برای کسب سهمیه پراالمپیک توکیو بسیار سخت است و کشور‌های آفریقا جنوبی، انگلیس نفرات قدرتمندی دارند و من تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا ابتدا سهمیه ام را قطعی کنم و پس از آن با کسب مدال در پارالمپیک بتوانم تاریخ ساز این رشته شوم.

بیشتر بخوانید:

نماینده طلایی پاراشنای کشورمان به سوئیس سفر می‌کند

برترین ورزشکاران معلول جهان را بهتر بشناسیم

کسب سهمیه پارالمپیک توکیو در ۴ ماده اتفاق تاریخی است

پیشنهاد تابعیت آمریکا را نخوانده ردکردم/ کیلویی مدال نگرفتم/ منتقدانم 15 کیلومتر در هفته هم راه نمی‌روند/ خواستگار زیاد دارم، قصد ازدواج ندارم

انتهای پیام/

اظهارات ایزدیار درباره کسب سهمیه پارالمپیک توکیو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان و معلولین اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۰۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید

به گزارش "ورزش سه" بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال در گفت‌وگو با تسنیم ، درباره موافقت کمیته ملی پارالمپیک با اعزام این تیم به بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس اظهار داشت: در مهر سال گذشته و پس از کسب سهمیه پارالمپیک، منتظر این خبر بودیم، اما به هر حال چند ماه طول کشید و سرانجام اعلام شد. پس از نشست‌های متعددی که داشتیم، مقرر شد که اعزام تیم ملی منوط به بررسی عملکرد در تورنمنت‌های آلمان و سوئد باشد. تورنمنت آلمان برگزار شد، اما تورنمنت سوئد لغو شد و حتی نتوانستیم در رقابت‌های بین‌المللی برزیل هم که جایگزین شده بود، شرکت کنیم. در نهایت مسئولان کمیته پارالمپیک این تصمیم خوب را گرفتند که در لیست اعزام به پاریس باشیم و امیدوارم بهترین عملکرد را نیز از خودمان نشان بدهیم.

وی ادامه داد: تیم ما پتانسیل کسب مدال در پارالمپیک را دارد و این دور از دسترس نیست. ما 13 مرحله اردو به همراه دو اعزام به آلمان و سوئد را برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما تورنمنت سوئد به دلیل استقبال کم تیم‌ها از دست رفت. حالا به دنبال یک مسابقه دیگر هستیم که قطعاً کمک ویژه در مسیر اعزام به پاریس می‌کند.

دوستی درباره اعزام به پارالمپیک پس از 12 سال گفت: جدایی از پارالمپیک به گلبال ایران آسیب زده بود و اگر در لیست اعزام به پاریس هم قرار نمی‌گرفتیم، قطعاً آسیب بیشتری متوجه این رشته می‌شد. حالا که این اتفاق خوب برای ما رخ داده، همه مصمم هستیم که روی سکو برویم و یک مدال برای کاروان ایران به ارمغان بیاوریم.

دیگر خبرها

  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • هزینهٔ حج امسال، ۳۰۰ دلار کمتر است
  • دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند با هزینه تحصیل‌ رایگان!
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند