Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، مهدی زندیه وکیلی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران استان مرکزی افزود: این واحدهای مسکونی با مراجعه به مراکز نمایندگی های استان منازل مسکونی خود را بیمه کرده اند. 

وی ادامه داد: افراد روستایی که برای ساخت خانه از اداره کل بنیاد مسکن استان مجوز دریافت می کنند، منزل مسکونیشان بیمه می شود که این آمار نیز به واحدهای مسکونی که به صورت اختیاری از سوی شهروندان بیمه شده، اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: علاوه بر این منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز از سوی این نهاد انقلابی بیمه می شود. 

وی بیان کرد: تعرفه بیمه منازل نیازمند بازنگری های کارشناسی است و رقم پرداختی ساختمان هایی که از استحکام لازم برخوردار هستند باید نسبت به دیگر ساختمان ها تفاوت داشته باشند.

زندیه وکیلی اظهار داشت: پوشش بیمه ای نوعی حامی در جبران خسارات در جریان وقوع حوادث است و می طلبد با فرهنگ سازی و آگاهی رسانی از مزایای بیمه مردم به این مهم ترغیب شوند. 

وی ادامه داد: بیمه ها نیز باید برای جلب توجه مردم در خصوص بیمه منزل مسکونی ضمن دریافت تعرفه های منطقه ای، تخفیفات ویژه نیز قایل شوند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: سیاست های تشویقی برای بیمه منازل در استان نیاز است. 

زندیه وکیلی در خصوص مانور زلزله مدارس در سال جاری نیز گفت: بیش از 2 هزار دانش آموز در 65 مدرسه نقاط مختلف استان مرکزی مسایل مربوط به امداد و نجات را آموزش دیدند اما لازم است برنامه ای در اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین شود که بر اساس آن هر دانش آموز در طول 6 سال دوره ابتدایی یک بار آموزش های مربوط به امداد و نجات را فرا بگیرند.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش وظیفه دارد تا 10 روز آینده گزارش ویژه وسایل گرمایشی مدارس را تدوین و به ستاد مدیریت بحران استان ارائه کرده تا در صورت استفاده از بخاری های نفت سوز در مدارس عملیات جایگزین کردن بخاری های گازسوز انجام شود. 

وی در خصوص طرح زمستانه پلیس راهور نیز گفت: این طرح از 22 آذرماه جاری آغاز شده و تا 22 اسفند ماه نیز ادامه دارد و 40 گروه پشتیبان نیز در طول شبانه روز جاده های استان را رصد می کنند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: 36 دستگاه تراکتور، 10 دستگاه کامیون، پنج دستگاه لودر و سه دستگاه بولدزر نیز برای امداد رسانی جاده ای آماده شده و 50 هزار تن شن و ماسه نیز خریداری شده است. 

زندیه وکیلی گفت: امکانات و ظرفیت های امداد رسانی در استان فراهم است و درصورت هماهنگی برون بخشی می توان به بهترین شکل ممکن به هموطنان خدمات رسانی کرد.

وی افزود: برگزاری مانورها و دوره های آموزشی نیز نقش مهمی در بالا بردن سطح آمادگی افراد دارد که باید از سوی دستگاه های مختلف اجرایی شود. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان پلیس راهور پوشش کارشناسی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، روز سه شنبه در نوزدهمین نشست ستاد ملی سیاست گذاری و هماهنگی پدیده گرد و غبار که با حضور سرتیپ مجید فخری، رئیس سازمان جغرافیای نیروهای مسلح و جمعی از نمایندگان دستگاه های مربوطه برگزار شد، اظهار داشت: حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها است. ما باید از موازی کاری در این زمینه پرهیز کنیم و هر آنچه که در بحث اجرا به نتیجه رسیدیم با هوشمندی و اولویت بندی به حل مشکلات آن بپردازیم.

وی ضمن تبریک روزملی خلیج فارس و یادآوری عملیات افتخار آمیز وعده صادق، بیان کرد: انتظار و برآورد ما مشخص شدن درصد پیشرفت و علل عدم انجام مصوبات و بررسی مشکلات بود و با توجه به تعاملی بودن ستاد، دستگاه‌ها باید به قانون ورود پیدا کرده و به انجام وظیفه بپردازند.

سلاجقه تاکید کرد: در نظر سنجی های معتبر مشاهده شده که دیدگاه های مخالف و موافق نسبت به محیط زیست منفی است و دشمن هم مرتب در حال تهدید کشور در این زمینه است. همچنین مطالعات علمی نشان می دهد که از بین ۱۰ موضوع مهم دنیا ۶ مورد آن به محیط زیست ربط دارد و ما باید توجه بیشتری به این مساله داشته باشیم.

وی یادآور شد: با توجه به عقبه سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و ظرفیت های آن و توانمندی های موجود لازم است در قالب تفاهم نامه دستگاه ها به صورت جدی پای کار باشند تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.

سلاجقه همچنین در خصوص تاثیر رسانه ها بر اقدامات و فعالیت های محیط زیستی، بیان کرد: رسانه ها و به ویژه صداو سیما در حاشیه نیستند و تمام ظرفیت های خود را در اختیار کشور و محیط زیست قرار داده اند و ما باید از این ظرفیت استفاده کرده و برای مردم امیدآفرینی کنیم.

کد خبر 6093420

دیگر خبرها

  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم/۱۰ پل عابر پیاده مکانیزه اجرایی می‌شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین