Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:54:32 GMT

کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۶۳۴۰۶

کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی را بشناسید

کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی ایده هایی جذاب و نو در دکوراسیون مدرن هستند. با کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی می توان فضای خاص را برای مخاطبان با قیمت کاغذ دیواری مناسب فراهم کرد. ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۴ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ،کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی ایده هایی جذاب و نو در دکوراسیون مدرن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی می توان فضای خاص را برای مخاطبان با قیمت کاغذ دیواری مناسب فراهم کرد. اگر به دنبال ایجاد فضای سه بعدی و طبیعی در محیط زندگی خود هستید، ما به شما کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی را پیشنهاد می کنیم.

اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه به دنبال طرح های نو و بی نظیر برای کاغذ دیواری هستید، پیشنهاد ما استفاده از کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی است. با کاغذ دیواری سه بعدی شما می توانید دکوراسیون داخلی منزل یا محیط زندگی خود را به بهترین نحو ممکن زیبا نمایید. کاغذ دیواری می تواند در القا حس خوب و مثبت در مخاطبان تاثیر داشته باشد.

تنوع طرح ها در کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی به حدی است که امکان استفاده از آن ها برای محیط های مختلف وجود دارد. با پیشرفت صنعت چاپ کاغذ دیواری کیفیت این نوع کاغذ دیواری ها نیز بهبود یافته است. طرح های متنوع قابل چاپ است، بطوریکه امکان چاپ هر تصویری در کاغذ دیواری امکان پذیر است.

کاغذ دیواری سه بعدی به صورت رولی عرضه می شود که تصویر و طرح آن ها در طول کاغذ دیواری تکرار می شود. در حالی که پوستر دیواری سه بعدی با قرار گرفتن قطعات مختلف به صورت پازل در کنار هم تصویر و نمای کلی فراهم می شود. طرح بر روی پوستر دیواری سه بعدی می تواند متنوع و بسته به سلیقه انتخاب شود.

پوستر دیواری سه بعدی

در پوستر های دیواری تصاویر دلخواه مخاطبان بر روی کاغذ دیواری نقش بسته شده است و طرح ها می تواند بصورت آماده و یا سفارشی توسط مشتری انتخاب شود. در پوستر دیواری با استفاده از تجهیزات روز چاپ کاغذ دیواری، قسمت های روشن و تاریک و حاشیه ها در تصویر کلی ایجاد می شود که این امر باعث ایجاد تصویر سه بعدی و دلنشین برای مخاطبان می شود.

 

کاغذ دیواری ها و پوستر دیواری های سه بعدی دارای کیفیت مناسبی بوده و با گذشت زمان دارای کیفیت بالاتری شده اند. به عنوان مثال با بکارگیری از جنس هایی نظیر pvc و چرم و ... کیفیت منحصر به فردی برای کاغذ دیواری ها به دست آمده است.

کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری از جنس پی وی سی به سبب جنس خاصی که دارد، قابلیت شست و شو دارد و یا اگر جنس چرمی باشد قابلیت شست وشو و با دوام بودن و ضد خش بودن را دارند. به طور کلی از فیبرو و کتان و کاغذ های پاستیل نیز می توان برا کاغذ دیواری و پوستر دیواری استفاده کرد. کاغذ دیواری های قابل شست و شو نسل جدیدی از متریال مورد استفاده برای چاپ کاغذ دیواری هستند که کیفیت و زیبایی را همیشه حفظ می نمایند.

کاغذ دیواری و پوستر دیواری با طرح طبیعت و منظره

اگر از آن دسته افرادی هستید که حضور در طبیعت شما را شاد می کند و برای شما لذت بخش است، پیشنهاد ما به شما بکار بردن کاغذ دیواری های سه بعدی با طرح مناظر در محیط زندگی شما می باشد. شما با استفاده از طرح های زیبای طبیعت در پوستر دیواری می توانید محیط طبیعی را در محیط زندگی تان احساس کنید.

انتخاب طرح ها و تصاویر برای پوستر دیواری متناسب با دکوراسیون مختلف انتخاب می شود. این تصاویر سه بعدی برای محیط خواب و اتاق خواب با کاغذ دیواری پوستری پذیرایی بسیار متفاوت است. با این وجود تنوع طرح و مدل پوستر دیواری امکان استفاده از پوستر دیواری در همه ی مکان ها را ممکن ساخته است.

با روش های مشابه تزیین دکوراسیون نظیر رنگ کاری نمی توان تصاویر بی بدیل نظیر پوستر دیواری را فراهم نمود. برای ایجاد هارمونی و تناسب با وسایل محیط بهترین روش که می توان برای دیوارها بکار برد، پوستر دیواری سه بعدی است. تنوع طرح به حدی در پوستر های دیواری زیاد است که برای هر محیطی می توان از پوستر دیواری سه بعدی استفاده کرد.

به عنوان مثال در آرایشگاه ها شما بارها شاهد تصاویر فشن و اسپرت برای جلب توجه بیشتر بوده اید که با پوسترهای دیواری و کاغذ دیواری بدست آمده است. سالن پذیرایی، اتاق خواب و یا پشت تلویزیون و ... همه نیازمند بکار بردن پوستر های دیواری متناسب با خود هستند که امروزه با تنوع طرح می توان به آن دست یافت.

فضای های محدود امروزی مخصوصا فضاهای آپارتمانی نیازمند ایجاد فضای طبیعی است که ساکنان در آن احساس آرامش بیشتری داشته باشند. استفاده از کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی در ایجاد تحول در محیط های این چنینی و ایجاد یک محیط شاد و دلنشین بسیار تاثیرگذار است.

از پوستر دیواری های مرسوم و پر کاربرد می توان به اشکال هندسی و طبیعت و طرح های گل اشاره کرد. بایستی واحد چاپی میزان رزولیشن چاپی بالا را برای کاغذ دیواری فراهم نماید زیرا کاغذ دیواری پوستری برای دید از نزدیک تعبیه شده است و بایستی کیفیت بصری مناسبی داشته باشد. هر چه کیفیت چاپ کاغذ دیواری بیشتر باشد فضای محیطی مهیج تر و مناسب تر است.

پوستر دیواری سه بعدی را براحتی می توان برای محیط های مختلف بکار برد. قیمت مناسب این نوع پوستر ها در کنار زیبایی منحصر به فردی که برای محیط فراهم می نماید باعث رواج این نوع کاغذ دیواری ها شده است. طرح ها و مدل های اجرا شده بر روی پوستر دیواری با روشهای مشابه تزیین دکوراسیون قابل دستیابی نیست.

نصب پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی

برای نصب این نوع از دیوارپوش ها ابتدا بایستی دیوارها را آماده کرد و اگر دچار کندگی و نقصی شده اند ابتدا آنها را ترمیم کرد. پس از آن براحتی با چسب مخصوص که براحتی تهیه شده عملیات الصاق کاغذ دیواری به دیوار انجام می شود. کارتک هایی وجود دارد که از آنها برای از بین بردن حباب های زیر کاغذ دیواری می توان استفاده کرد. برای نصب مطمئن و زیبا کاغذ دیواری توصیه می شود از نصاب حرفه ای استفاده کنید.

از مزایای روش زیباسازی دکوراسیون با پوستر دیواری آن می باشد که عملیات نصب کاغذ دیواری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و برای نصب کاغذ دیواری نیاز به تخلیه کامل محیط نمی باشد. بلکه براحتی نصاب حرفه ای می تواند اقدام به نصب کاغذ دیواری در کوتاه ترین زمان ممکن نماید.

پوستر دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی مناسب را چگونه تهیه کنیم؟

شما باید قبل از سفارش کاغذ دیواری و پوستر دیواری سه بعدی بررسی کنید چه طرحی برای شما مناسب تر است. همانطور که در بالا آورده شد برای مکان های مختلف طرح های متناسب وجود دارد. بایستی دقت کنید که کاغذ دیواری و پوستر دیواری متناسب با دکوراسیون کلی شما باشد و تناسب رنگی داشته باشد. این امر باعث ایجاد نظم در مکان می شود و محیط را زیبا می سازد.

برای انتخاب کاغذ دیواری مناسب می توانید با طرح قبلی خود اقدام به سفارش چاپ کاغذ دیواری و یا پوستر دیواری سه بعدی خود نمایید و یا از الگوها و طرح های آماده انتخاب کنید. برای انتخاب طرح و الگوهای چاپی می توانید با مشاوران واحد چاپی مشورت نمایید.

جهت خدمات تهیه و چاپ کاغذ دیواری و پوستر دیواری و تهیه انواع آن می توانید به وب سایت دکور آذین مراجعه کنید و با شماره تماس های ذیل تماس گرفته و با کارشناسان این شرکت مشورت کنید.

شماره های تماس:  02188520793 ، 02188524368 و 09191789332

آدرس وب سایت :www.decorAzin.ir

انتهای پیام/

این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تایید و یا رد نمی شود.

R1234/P1234/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی (۱۱ اسفندماه) سال گذشته برگزار شد که پس از شمارش آرا از سوی ستاد انتخابات، برخی از حوزه‌های انتخابیه به دور دوم کشیده شد که طبق اعلام وزارت کشور قرار است دور دوم انتخابات مجلس (جمعه آتی ۲۱ اردیبهشت‌ماه) برگزار شود.

بنابر روایت تسنیم، در دور اول انتخابات ۲۴۵ نماینده به مجلس راه یافتند و ۹۰ کاندیدا در دور دوم انتخابات بر سر ۴۵ کرسی و تعیین تکلیف ۲۲ حوزه انتخابیه به رقابت خواهند پرداخت.

در این گزارش به اسامی باسابقه‌ترین نمایندگان مجلس که چهار دوره و بیشتر نماینده مجلس بوده‌اند و به مجلس دوازدهم نیز راه‌یافته‌اند و دوره‌های انتخابیه آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

**نمایندگانی که بیشترین حضور را در مجلس داشتند:

ردیف نام حوزه انتخابیه ادوار
۱ محمدمهدی مفتح تویسرکان چهارم، پنجم، هفتم، هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم: ۸ دوره
۲ حمیدرضا حاجی‌بابایی همدان پنجم، ششم، هفتم، هشتم، دهم، یازدهم و دوازدهم: ۷ دوره
۳ سید محمد موحد دهدشت چهارم، پنجم،‌ ششم، هفتم، یازدهم و دوازدهم: ۶ دوره
۴ علاءالدین بروجردی لارستان ششم، هفتم، هشتم، نهم، دهم و دوازدهم: ۶ دوره
۵ حسینعلی شهریاری زاهدان دوره‌های هفتم تا دوازدهم: ۶ دوره
۶ مسعود پزشکیان تبریز

هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم:
۵ دوره

۷ شهباز حسن‌پور کرمان هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم:
۵ دوره
۸ محمدرضا رضایی‌کوچی جهرم هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم:
۵ دوره
۹ جبار کوچکی‌نژاد رشت هشتم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم:
۵ دوره

همچنین تعداد ۸ نماینده نیز هستند که به مجلس دوازدهم راه یافته‌اند و سابقه ۳ دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند؛ ضمناً ۱۱ نفر عضو مجلس جدید شده‌اند که سابقه ۲ دوره نمایندگی را دارند.

بر اساس این گزارش، در مجلس دهم مصوبه‌ای مبنی بر ممنوعیت نمایندگی بیش از ۳ دوره مطرح شد که با مخالفت شورای نگهبان مواجه و رد شد. در مجلس یازدهم و در جریان بررسی طرح اصلاح مفادی از قانون انتخابات مجلس ماده‌ای از آن بسیار در رسانه‌ها بحث برانگیز شد، در تبصره ۳ ماده ۱۲ طرح مذکور عنوان شده بود که ثبت‌نام داوطلبانی که تجربه سه دوره نمایندگی را در کارنامه خود دارند ممنوع شود که این ماده نیز از طرح حذف شد.

کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مصوب کرده بود که ثبت‌نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی ممنوع است ولی این سوال پیش می‌آمد که نمایندگانی که سابقه چهار دوره نمایندگی و بیشتر را دارند چه می‌شود؟ آیا اینکه منظور سه دوره متناوب نمایندگی است یا اینکه سه‌بار در مقاطع مختلف نماینده بوده است. با توجه به ابهامی که وجود داشت این تبصره از طرح حذف شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903735

دیگر خبرها

  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • شهر بدون کوچه ایران را بشناسید
  • بهترین فن کویل‌های بازار را بشناسید
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • تحقق عدالت فرهنگی با فروش هم‌زمان حضوری و مجازی در نمایشگاه کتاب
  • آماده حمایت جدی از ناشران و مخاطبان این حوزه هستیم
  • صد و شصت و دومین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • انواع مهتابی ال ای دی دیواری در الکتریکی آنلاین
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)