Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «سرنوشت دختران زاهدان و شین‌آباد در انتظار بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز؟» تا «ردپای یک نهاد قضایی اروپایی در ایجاد کانال مالی «اس پی وی»» و «شلیک توپ‌های ۳۰ میلی‌متری توسط نفربر‌های دو زیست سپاه»

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «سرنوشت دختران زاهدان و شین‌آباد در انتظار بیش از ۳ میلیون دانش‌آموز؟» تا «ردپای یک نهاد قضایی اروپایی در ایجاد کانال مالی «اس پی وی»» و «شلیک توپ‌های ۳۰ میلی‌متری توسط نفربر‌های دو زیست سپاه»

اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باید به گوش تمام جهانیان برسد رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باید به گوش تمام جهانیان برسد و این آشکارسازی مسائل، موجب حمایت بیشتر از آرمان فلسطین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  جمعیت ملت فلسطین روز به روز زیاد می‌شود/ پاسخ سریع به هر عملیات متجاوزانه کارشناس مسائل فلسطین با بیان اینکه روز به روز به تعداد جمعیت‌ ملت فلسطین افزوده می‌شود، خاطرنشان کرد: این تفکر که مردم فلسطین را از سرزمین خود تحت عنوان انتقال (ترانسفر) و با حمایت غرب بیرون کنند، دیگر غیر ممکن شده است.   پرونده «طرح افزایش مستاجران بهارستان» روی میز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری طرح «اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان»در دستور کار خود قرار داده است.   عدم توازن بودجه‌ای یکی از ریشه‌های آسیب­‌های اجتماعی است وزیر کشور یکی مشکلات اصلی را عدم توازن و تعادل در سطح کشور دانست و گفت: در حوزه‌های مختلف در برخی استان‌ها انباشت ثروت، جمعیت، فعالیت، کار و سرمایه و موارد دیگر را شاهد هستیم در حالی در برخی استان‌ها هیچ یک از این موارد وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بودجه سال 98 دختران زاهدان اس پی وی شین آباد رزمایش سپاه قایق های تندرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد

 به گزارش تابناک، یک نهاد علمی بین‌المللی توسعه آب‌شیرین‌کن‌ توسط کشورهای عربی تا سال ۲۰۳۰ را عامل شکل‌گیری یک فاجعه زیست‌محیطی در خلیج فارس دانست.

ژورنال علمی Scientific Reports از فعالیت شدید کشور‌های عربی در نمک‌زدایی آب دریا ابراز نگرانی کرده و هشدار داد، رهاسازی شورابه سامانه‌های نمک‌زدایی اثرات مخرب گسترده‌ای بر اکوسیستم‌های دریایی خلیج‌فارس دارد که انسان‌ها نیز از آن در امان نخواهند بود.

شورابه‌ها اشباعِ سامانه‌های نمک‌زدایی از هفتاد سال پیش یکی از مهمترین منابع آلوده‌کننده محیط زیست به حساب می‌آیند.

امارات، عربستان، کویت و قطر ۴ کشوری هستند که تا سال ۲۰۳۰، سالانه ۱۲ میلیارد متر مکعب آب خلیج فارس معادل مصرف کل مصرف آب شرب و صنعت یک سال مردم ایران را نمک‌زدایی کرده و شورابه حاصل را به دریا می‌ریزند.

رهاسازی شورابه به دریا در کنار تغییرات اقلیمی و افزایش تبخیر دو عامل موثر بر شور شدن خلیج فارس و بروز فاجعه زیست محیطی در منطقه هستند.

کارشناس منابع آب صبا شیرودی حجم آب نمک‌زدایی شده در قیاس با خلیج فارس را ناچیز دانسته و معتقد است که خلیج فارس به آب‌های آزاد راه دارد و نسبت شورابه رها شده از سامانه‌های نمک‌زدایی به آب‌های آزاد جهان به حدی است که جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

در مقابل، کارشناس زیست دریایی، عظیم رهبری‌فرد می‌گوید که خلیج فارس کم عمق است، دمای آن در ۲۰ سال گذشته بالا رفته و تبخیر افزایش یافته، از طرفی یک درصد افزایش شوری تعادل اکوسیستم را برهم زده و فاجعه در زندگی آبزیان ایجاد می‌کند، کما اینکه در ۲ دهه اخیر زندگی گونه‌هایی از آبزیان را به انقراض برده است.

ایجاد کنوانسیون خلیج فارس با حضور ایران و کشور‌های حوضه خلیج‌فارس ابتکاری است که می‌تواند برنامه نمک‌زدایی از آب دریای کشور‌های این منطقه را کنترل کرده و از بروز فاجعه زیست‌محیطی در خلیج فارس جلوگیری کند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • نبنزیا: شورای امنیت به گروگان آمریکا تبدیل شده است
  • ظریف: خیلی‌ها فکر می‌کنند آمریکا ابر قدرت است اما امروز چیزی به نام قدرت هژمون نداریم / اسرائیل هیچ وقت پای کسی نخواهد ایستاد + فیلم
  • بلینکن در دیدار با هرتزوگ: آمریکا اکنون خواهان آتش‌بس است
  • «الحوثی»: سلاح‌هایی در اختیار داریم که آمریکا تصورش را هم نمی‌کند
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا
  • نرخ بیکاری بزرگترین اقتصاد اروپا چه میزان است؟
  • فاجعه زیست محیطی؛ خلیج فارس شورتر شد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • تحلیلگر اسرائیلی:زمان آن رسیده تا این جنگ متوقف شود/ دیوان کیفری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو/ یدیعوت آحارانوت: این نتانیاهو است که توافق مبادله اسرا را به تاخیر می‌اندازد+ عکس و فیلم