Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرخ سامانی، شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: امسال با توجه به شرایط مساعد آب و هوا، رعایت توصیه های فنی و استفاده از ریز مغذی ها، باغدار‌ان از میزان و کیفیت محصولات راضی هستند.
وی افزود: 10مرکز درجه بندی و بسته بندی (سورتینگ) محصولات در شهرستان فسا در زمان برداشت مرکبات این شهرستان فعال هستند و محصول تولیدی این منطقه به نقاط مختلف کشور از جمله تهران، مشهد، مازندران، اصفهان، اهواز، کرمان، تبریز، یزد و قم ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سامانی بیان کرد: امسال یک واحد سردخانه 300 تنی در فسا به بهره برداری خواهد رسید و عملیات ساخت یک سردخانه 10هزار تنی دیگر نیز به زودی در این شهرستان آغاز خواهد شد.
شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9653 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب اصفهان جنوب شرقی قم مرکبات مشهد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   غفوریان مدیر جهاد کشاورزی سرخه گفت : سطح زیر کشت گوجه سبز در این شهرستان  ۱۴ هکتار است و پیش بینی شده از هر هکتار ۱۰ تن محصول برداشت شود .

وی با بیان اینکه بیشترین ارقام کشت شده  برهانی و شهریاری گفت : روستای لاسجرد تولید کننده بهترین نوع گوجه سبزها در شهرستان سرخه است .

برداشت گوجه سبز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • تحقق ۱۲۸ درصدی آزمون کمیت محصولات پیش بسته بندی
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • برداشت گوجه سبز از باغ های سرخه
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان