Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@09:29:01 GMT

اتفاق باورنکردنی / این دو شاهد در جنگل جن دیدند؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۷۲۵۱۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: دو نفر در جنگل به دنبال به دنبال پاگنده بودند که این صحنه عجیب را مشاهده کردند.

حجم ویدیو: 11.80M | مدت زمان ویدیو: 00:01:50 در جستجوی پاگنده!

بنا بر ادعای این دو جستجو گر، در حالی که آنها در جستجوی پاگنده بودند، ناگهان در وسط یک جاده جنگلی با صحنه‌ای عجیب روبرو شدند. بنا بر ادعای این دو ناگهان مکانی که آنها ایستاده بودند، توسط نوری که مبدأ آن مشخص نبود، روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با کمک عکسی که حدود 10 ثانیه پیش از این اتفاق تهیه کرده‌اند، به تشریح ماجرا پرداختند. یکی از آنها در تشریح این حادثه Incident گفت: "ما نمی‌دانستیم محلی در آن قدم گذاشتیم، محل رفت و آمد موجودات فضایی است یا محل زندگی پاگنده! شما در این عکس می بینید که اطراف محلی که ما ایستاده‌ایم ناگهان مثل روز روشن می‌شود."

در یکی از عکس ها مشاهده می‌شود که دقیقاً چند ثانیه بعد ناگهان یک گوی عجیب روشن بین آنها شلیک می شود و تمام اطراف را روشن می‌کند. یکی دیگر از افراد گروه در این باره گفت: "من مطمئن هستم که این اتفاق با یک هیولای افسانه‌ای که پیش‌تر در شمال دیده شده بود، مرتبط است و یقیناً ماورایی است."

او ادامه داد: "من وقتی روی این عکس تمرکز کردم، سراسیمه شدم که واقعاً نوری که بین ما روی زمین فرود آمد، چه بود. ما آنجا چیزی پیدا نکردیم و اینجا بود که من پی بردم خارج از جهانی که ما می‌شناسیم، اتفاقاتی رخ می دهد که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد."

البته انتشار این ویدئو واکنش برخی از کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "گوی‌های آتشین همیشه با موجودات فضایی یا پاگنده‌ها مرتبط هستند."

ماهیت جن و پاگنده

هنوز هیچ کس ماهیت دقیق جن، موجودات فضایی یا پاگنده را نمی‌داند. آیا جن‌ها واقعا همان موجودات فضایی هستند که تنها گاهی ظاهر می شوند؟ آیا افرادی که در گذشته مدعی بوده‌اند جن دیده‌اند، همان موجودات فضایی را دیده بودند؟ پاگنده چیست و چرا تاکنون در سراسر جهان با وجود آنکه افراد زیادی از مشاهده آن خبر داده‌اند، هیچ اثری از این موجود پیدا نشده است؟

چرا نصب پیشرفته‌ترین و حساس‌ترین سیستم‌های شناسایی و ردیاب به دانشمندان در حل این معما کمکی نکرده است؟ این ها سوالاتی است که یقیناً ذهن ما را به چالش می‌کشد و به ما یادآور می‌شود که ما در جهانی مرموز و پر از رمز و راز زندگی می‌کنیم و انسان با وجود پیشرفت خیره‌کننده‌ای که طی قرن‌ها بدست آورده، هنوز در حل بسیاری از معماها با چالش روبرو است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر آخرین گفتگو با باقری درمنی دقایقی قبل از اعدام +فیلم قیمت پژو 206 کارکرده در بازار +جدول آخرین تصاویر از باقری درمنی لحظاتی قبل از اعدام شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرزاد گفت اگر به خواسته اش تن ندهم آبرو برایم نمی گذارد پلیس در جستجوی تبهکارانی با گریم های عجیب فیلم لحظه کتک خوردن شدید دختر با حجاب در سرویس بهداشتی سهیل مرا به همخوابی با دوستانش می فرستاد / نوشین قبل از اعدام چه گفت ؟ دستگیری زن پرستار به خاطر انتشار عکس بدون لباس یک پیرمرد +عکس برادر زن تنها هنگامی که جسد سلاخی شده خواهرش را در زیرزمین دید شوکه شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث جنگل فیلم عجیب پاگنده جن شاهد ویدیو ها عکس قتل فیلم خانواده خودکشی جوان زن مرد همسرش در خیابان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون

سکانسی از حضور ریما رامین فر در یک سریال تلویزیونی که ۲۱ سال پیش روی آنتن تلویزیون رفته است مورد توجه قرار گرفت. او بعد‌ها با نقش هما که در مجموعه سریالی پایتخت به عهده داشت، محبوبیت بسیاری پیدا کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: همشهری

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • (ویدئو) تغییر باورنکردنی لوکیشن سریال خانه به دوش پس از ۲۰ سال
  • باورنکردنی؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست!
  • کشف نشانه‌ای تازه در مریخ برای اثبات وجود موجودات فضایی
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!
  • یک فرضیه در مورد چگونگی حرکت موجودات فضایی بین سیارات
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • اگر حیوانات جنگل زندگی اشرافی داشتند! (عکس)
  • (ویدئو) چهره باورنکردنی همسر نقی سریال پایتخت ۲۱ سال پیش در تلویزیون
  • (ویدئو) سخاوت باورنکردنی جوان ساکن غزه در بحبوحه جنگ