Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فلاح فرماندارمیبد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: برای اجرای پروژه‌ها با افق ۱۰ ساله همراه با آینده نگری در راستای ایجاد یک حس خوب برای فعالیت جوانان در حوزه‌های مرتبط دارای اهمیت زیادی است.

فرماندارمیبد افزود: فعالیت‌های هنری و فرهنگی اموری است که علی‌رغم صرف هزینه، درآمدی نداشته و نیاز به تسهیل امور کسانی که می‌خواهند در این حوزه‌ها فعالیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح تصریح کرد: دانشگاه‌ها، حوزه و آموزش‌وپرورش باید همراه با آموزش علم و توجه به ارائه مطالب تئوری، پرورش عقلانیت، آداب اجتماعی، بالا بردن آستانه تحمل در بچه‌ها و ایجاد مهارت در جوانان و دانش آموزان را در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موردتوجه قرار دهند.

وی با اشاره به همکاری همه اقشار مردم و مسئولین برای ثبت جهانی زیلو، گفت: با تأمین اعتباری که برای خوشه زیلو می‌شود، می‌توان باارزش نهادن به بودن در کنار هم برای انجام دغدغه‌هایی که در حوزه صنعت زیلو است، سیاست‌گذاری کرد.

وی با توجه به سیر رفتن جامعه از سنتی به سمت مدرن افزود: دیدن واقعیت‌ها در برخورد با یک سری پدیده‌های اجتماعی باوجود وضع نامطلوبی که دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.


انتهای پیام/ ا

ایجاد یک حس خوب برای جوانان با آینده نگری در اجرای پروژه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان پروژه های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: از نظر بهورز در سال گذشته طی یک مرحله ۱۶۰ نفر و در مرحله دیگر ۲۰۰ نفر بهورز در سطح استان همدان جذب شده که سهم شهرستان رزن از این تعداد، در مجموع ۲۸ نفر بوده و امسال و سال آینده این شهرستان ورودی بهورز خوبی خواهد داشت.

دکتر محمدمهدی مجذوبی سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت در دیدار با فرماندار رزن، اظهار کرد: در حوزه بهداشت شهرستان رزن دارای مرکز بالای ۳۰ سال و فرسوده بوده که باید این مراکز به عنوان پروژه جدید تعریف شوند.

وی با بیان اینکه در حوزه بهداشت در بحث شاخص‌ها شهرستان رزن رتبه‌های اول و دوم استان را به خود اختصاص داده و این باعث افتخار است، تصریح کرد: در حوزه فوریت‌های پزشکی شهرستان رزن دارای شش مرکز فوریت بوده که میانگین حضور بر بالین بیمار توسط همکاران مراکز فوریت رزن با متوسط استانی برابری می‌کند.

مجذوبی با اشاره به اینکه در حوزه درمان رزن اتفاقات خوبی در سال گذشته داشته‌ایم، افزود: ضریب اشغال تخت بیمارستانی طی یک‌سال اخیر در شهرستان رزن ۲۰ درصد اضافه شده است که این امر نشان از ارائه خدمات خوب حوزه درمان شهرستان رزن به مردم، تنوع خدمات، افزایش امکانات و تجهیزات و تعداد پزشکان متخصص حوزه درمان این شهرستان دارد.

وی ادامه داد: در استان همدان دارای دو پروژه بسیار مهم در حال اجرا شامل بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی شهرستان رزن و  پروژه مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت همدان هستیم که تمام انرژی خود را برای تکمیل این دو طرح گذاشته‌ایم که تا پایان دولت سیزدهم به انجام برسد.

بهره‌برداری پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در دهه فجر، اهتمام دانشگاه علوم پزشکی را می‌طلبد

فرماندار شهرستان رزن هم اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی همدان به منظور اتمام پروژه بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی در حال ساخت شهرستان رزن اهتمام و پیگیری‌های لازم را انجام دهد تا در دهه مبارک فجر بتوانیم از این پروژه برای خدمت‌رسانی به مردم بهره‌برداری کنیم.

علی‌اصغر غفاری‌آثار با تأکید بر ضرورت نیاز شهرستان به پزشک متخصص و جراح افزود: در سطح شهرستان تنها دارای یک پزشک به مدت هشت روز از ماه و در بخش رادیولوژی تنها یک پزشک به مدت ۱۵ روز در ماه و یک پزشک بیهوشی در مدت ۱۵ روز از ماه هستیم که در این رابطه حضور پزشک ثابت در این موارد در تمامی روزهای هفته برای شهرستان ضرورت دارد.

وی با بیان اینکه پزشک متخصص چشم، متخصص گوش، حلق و بینی نداریم و متخصص اورولوژی فقط یک روز در هفته در سطح شهرستان در حال خدمت‌رسانی است، گفت:  تنها یک پزشک عمومی در بیمارستان داریم که خواستار افزایش پزشک عمومی بیمارستان به سه پزشک عمومی هستیم ضمن اینکه بخش آزمایشگاه بیمارستان ولیعصر(عج) شهر رزن نیاز به تأمین دستگاه اتوآنالایزر دارد.

غفاری‌آثار یادآور شد: از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان درخواست داریم تا به منظور اتمام و تکمیل مراکز جامع سلامت روستاهای چایان و سورتجین تا هفته دولت اقدامات و حمایت‌های لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • امسال و سال آینده رزن ورودی بهورز خوبی خواهد داشت
  • محدودیت یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد