Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج ، صبح امروز در سفر دکتر جلال‌زاده و هیئت همراه به استان لرستان، جلسه شورای مرکزی بسیج اساتید استان تشکیل شد.

 دبیر شورای راهبردی سازمان بسیج اساتید کشور در این جلسه، ضمن تشریح وضعیت کنونی کشور و ضرورت درگیر شدن دانشگاهیان دغدغه‌مند و استادان بسیجی در مشکلات و چالش‌های کشور، برنامه‌ها و راهبردهای بسیج اساتید را با اعضای شورای مرکزی بسیج اساتید این استان مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دکتر جلال‌زاده در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم ارتباط بیشتر صف و ستاد گفت: اجتهاد منطقه‌ای ازجمله اختیاراتی است که رییس سازمان بسیج اساتید کشور به استانها داده و در نشستها و همایشهای مختلف بر آن تاکید کرده‌اند. ازاین‌رو استادان بسیجی در استان‌ها بنابه ضرورت‌های موجود در استان باید بصورت آتش به اختیار عمل کنند و منتظر دستورالعمل و بخشنامه نباشند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • زلفی گل: انتخاب استادان نمونه در راستای تحقق مرجعیت علمی است
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی