Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محفل اخوت مذهبی و نشست صمیمی علما و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت شهرستان ثلاث باباجانی و منطقه ازگله با آیت الله محمد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در قرارگاه تاکتیکی سردار شهید «همدانی» در ازگله استان کرمانشاه برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این محفل با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم تاریخی دشمنان علیه انقلاب و اسلام اظهار کرد: دشمن با شیعه یا سنی بودن ما کار ندارد، او می‌خواهد اسلام را از میان ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی گفت: عده‌ای در لندن نشسته‌اند و می‌گویند ما شیعه هستیم؛ عده‌ای هم در دامان آمریکا خود را اهل سنت دانسته و وحدت‌شکنی می‌کنند؛ اینها هر دو آلت دست و مزدور دشمن هستند.

وی بیان داشت: برنامه قطعی دشمن این است که میان ما جنگ مذهبی و قومیتی درست کنند، باید اتحاد و اتفاق را پاس بداریم و اجازه رخنه دشمن و تفرقه و آشوب افکنی را ندهیم.

محمدی با برشماری برخی دستاوردها و خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:40 سال است می‌گویند جمهوری اسلامی، سال بعد سقوط می‌کند، همه توطئه‌ها و گزینه‌ها را روی میز عمل می‌گذارند اما ما 40 سال است که با سرعت پیش رفتیم و پیروز شدیم.

وی با بیان اینکه منکر وجود محرومیت‌ها در برخی مناطق به ویژه مناطق حاشیه کشور و مرزی نیستیم، اظهار داشت: نظام اسلامی تمام عزم خود را برای رفع محرومیت از این مناطق به‌کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: قلب رهبر انقلاب برای محرومیت شما می‌تپد اما باید با شناخت و تحمل و تلاش بومی، منطقه را در رفع مشکلات یاری داد.

وی همچنین از نقش ارزشمند نهادهای یاری‌رسان به مردم در زلزله سال گذشته این منطقه یاد کرد و از نقش مهم قرارگاه شهید «همدانی» و بنیاد مسکن انقلاب استان همدان در این زمینه قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: کرمانشاه ثلاث جانی قرارگاه شهید همدانی انقلاب اسلامی محمدی اهل سنت اتحاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۳۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • عملیات وعده صادق ظهور قدرت اراده ملت ایران بود
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است