Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گفت: مشکلات تامین لاستیک رانندگان با رایزنی‌ها و اقدامات انجام شده تا پایان سال حل می‌شود. ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اصفهان، داریوش امانی در همایش بزرگداشت روز ملی حمل و نقل و راهداری در اصفهان اظهار داشت: سازمان به شدت به دنبال حل مشکلات رانندگان است و همان‌طور که شاهد بودید بحث تأمین لاستیک وظیفه سازمان ما نبود اما چون دغدغه رانندگان دغدغه ما بود در این مسئله ورود کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت هفته حمل و نقل و راهداری کشور بیان کرد: در این جلسه نمایندگان صنوف مختلف سئوالات و درخواست های خود را به راحتی مطرح کردند.

عضو هیات عامل و معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور گفت: در این جلسه مقرر شد مباحث مربوط به قرار گرفتن شغل رانندگی در زمره مشاغل سخت و زیان آور با قدرت بیشتری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

افزایش وام مسکن منتفی شد؛ وارادات لاستیک انحصاری استتوزیع 26 هزار حلقه لاستیک ناوگان باری در آذربایجان شرقیاراک| ناوگان حمل و نقل استان مرکزی با کمبود 7500 حلقه لاستیک روبرو است

وی با اشاره به یکی از دغدغه های بزرگ رانندگان در حوزه بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی اظهار داشت: در این بخش مقرر شد صندوقی تعریف شود تا برای همیشه مشکلات این حوزه برطرف شود.

امانی تصریح کرد: افزایش بهره وری صنعت حمل و نقل یکی از دغدغه‌های ما به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته حجم بار 40 درصد افزایش یافته اما ناوگان حمل و نقل 120 درصد رشد کرده‌اند، افزود: این توسعه نامتوازن سفره رانندگان و سایر فعالان صنعت حمل و نقل را کوچک‌تر کرده است.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از ثبت سفارش دو میلیون حلقه لاستیک خبر داد و گفت: پیش بینی می شود با اقدامات انجام شده مشکلات لاستیک رانندگان تا پایان سال حل شود.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۵۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان بر اثر بارش باران لغزنده است.
مریم تاکی، هم اکنون تمامی محور‌ها را در مسیر شهرستان‌های مبارکه، شاهین شهر، شهرضا، نایین، اردستان، کاشان و خورو بیابانک بر اثر بارش شدید باران لغزنده اعلام کرد و افزود: همچنین محور‌های دامنه – خوانسار و نجف آباد -داران مه گرفته است و رانندگان برای تردد احتیاط و چراغ‌های مه شکن را روشن کنند.
مریم تاکی افزود: در پی بارش باران پیش بینی می‌شود، محور‌های اصفهان – شهرضا، اصفهان -شاهین شهر و موچه خورت و اردستان دچار آبگرفتگی شود.
وی با اشاره به اینکه بنابر اعلام اداره کل هواشناسی استان اصفهان تا چند آینده بارش‌ها در استان شدید‌تر می‌شود، به رانندگان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از حرکت با سامانه‌ی ۱۴۱ تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند