Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- رئيس اداره روابط عمومي شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان رضوي گفت: آموزشهاي مصرف بهينه آب براي دانش آموزان در سطح دو هزار و 500 روستا و تمامي روستاهاي زير پوشش اين شرکت در سطح استان در حال اجرا است.

سيدرضا موسوي روز يکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين آموزشها در قالب جشنواره نخستين واژه آب، آموزشهاي چهره به چهره، مسابقه نقاشي آب مساوي با زندگي و نواختن زنگ آب در مدارس روستايي دنبال مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان رضوي با بهره گيري از کارشناسان زبده و استفاده از ظرفيت هنرمندان راهکارهاي مصرف صحيح آب را به دانش آموزان در روستاها آموزش مي دهد.
او گفت: طبق تحقيقات انجام شده آموزشهاي مصرف بهينه آب در روستاهاي خراسان رضوي تاکنون کاهش بين هفت تا 11 درصدي مصرف آب را موجب شده است.
وي همچنين به برپايي دهمين جشنواره نخستين واژه آب در 19 دي ماه جاري اشاره و بيان کرد: اين جشنواره با هدف نهادينه کردن مصرف بهينه آب در بين آينده سازان کشور اجرا مي شود زيرا آموزش در سنين پايين بسيار موثر است.
شرکت آب و فاضلاب روستايي خراسان رضوي آبرساني به دو هزار و 480 روستا با جمعيت يک ميليون و 581 هزار نفر را در قالب 587 هزار مشترک بر عهده دارد.
3027/1858
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۷۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند

حسن جعفری مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند