Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان در مراسمی امروز با قدردانی از زحمات سرهنگ عباس بایرامی، سرهنگ مصطفی پور به عنوان معاون جدید هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان معرفی شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در این مراسم گفت : کار جهادی نیروهای سپاه در زمانی که هجمه های رسانه ای دشمنان در قالب تهمت، تخریب و دروغ علیه این نهاد پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی به اوج رسیده است تنها با سعه صدر و پختگی میسر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار محمد عبدالله پور در ادامه شناسایی 360 مدرسه محروم گیلان برای تجهیز و بازسازی را ناشی از احساس مسئولیت سپاه پاسداران در قبال کمبودها و محرومیت‌های دانست و افزود : این کار مهم تنها برای پیشگیری از حوادث ناگوار برای دانش آموزان گیلانی و در سخت ترین شرایط مالی و اعتباری انجام می شود ، چرا که سپاه پاسداران خود را در قبال ملت متعهد می داند.
وی از آغاز مرحله دوم طرح ساخت هزار واحد مسکن محرومان در گیلان خبر داد و افزود : هزار واحد نخست با همت نیروهای مخلص سپاه و در بستر حفظ روحیه جهادی ساخته شد و اکنون تلاش شبانه روزی برای اتمام هر چه سریعتر هزار واحد دوم ادامه دارد تا به نحو شایسته این ماموریت مهم به انجام برسد. 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: معارفه هماهنگ سپاه گیلان سرهنگ معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گیلان، به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی با بیان اینکه در راستای نظارت و کنترل بر عملکرد اصناف ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مدت ۲ روز از ۱۱۵ واحد صنفی در سطح شهرستان رودسر بازدید کردند، گفت: در این بازرسی‌ها از ۳۱ واحد صنفی تعهد گرفته وبه ۵۲ واحد صنفی هم تذکر داده شد.
وی همچنین افزود: برای ۱۱ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۶ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل رعایت نکردن قوانین و نقض ضوابط انتظامی در اجرای ماده ۱۷ قانون نظام صنفی بسته و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

 

دیگر خبرها

  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین