Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@18:05:28 GMT

ترکیه: نتانیاهو یک قاتل خونسرد است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۰۳۱۵

به گزارش آناتولی، وزارت خارجه ترکیه به توییتی که بنیامین نتانیاهو نخست‎وزیر رژیم صهیونیستی علیه اظهارات رجب طیب اردوغان  رئیس جمهوری این کشور منتشر کرده بود؛ واکنش نشان داد.

نتانیاهو پیشتر گفته بود: تا زمانی که آنکارا به حمله علیه کردها ادامه می‌دهد، در جایگاهی نیست که برای تل‌آویو موعظه کند.

در همین راستا، وزارت خارجه ترکیه نتانیاهو را «قاتل خونسرد دوره معاصر» لقب داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه نیز ساعاتی پیش اعلام کرد: نتانیاهو که در داخل با اتهام فساد روبرو است تلاش می کند تا جامعه جهانی را اداره کند!

روز گذشته سران ترکیه و رژیم صهیونیستی انتقادات تندی را علیه یکدیگر اظهار کردند.

اردوغان در انتقاد از رفتار رژیم صهیونیستی گفت: صهیونیست‎ها به مردمی که روی زمین افتاده‌اند، حمله می‌کنند و آنها را هدف ضرب و شتم قرار می‌دهند. در حقیقت آنها فقط مردان را نمی‌زنند، بلکه زنان و کودکانی هم که زمین می‌افتند مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. اما اگر جرات دارند با ما طرف شوند. ما به عنوان مسلمانان با آنها مقابله می‌کنیم و درسی (فراموش نشدنی) به آنها خواهیم داد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در ادامه این اظهارات بیان کرد: دستورالعمل من برای اسراییلی‌ها آن است که فورا با تمامی قوا به سمت رفح حرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • نتانیاهو احتمالا بازداشت شود
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • اردوغان : نتانیاهو قصاب غزه است
  • اردوغان: نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است | کسی که می‌خواهد فرعون امروز را ببیند، راه دور نرود ...
  • اردوغان: حفاظت از قدس وظیفه ماست/ نام نتانیاهو به عنوان قصاب غزه در تاریخ ثبت شده است