Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@14:36:17 GMT

بزرگترین نقاشی دیواری جهان به ثبت رسید + عکس

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۰۳۴۸

بزرگترین نقاشی دیواری جهان به ثبت رسید + عکس

رکنا: یک نقاشی در کره جنوبی به طول 23 هزار و 688 مترمربع، عنوان طویل‌ترین نقاشی دیواری جهان را به خود اختصاص داد.

به گزارش رکنا، خلق اثری هنری روی دیوار یک سیلوی غله در کره جنوبی، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین نقاشی خیابانی جهان به ثبت رسید.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، این نقاشی که زندگی پسر بچه ای را تا دوران بزرگسالی اش به تصویر می کشد، نمای بیرونی انباری بزرگ در شهر بندری "اینچئون" واقع در غرب سئول (پایتخت) را پوشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اثر هنری به طول 23 هزار و 688 مترمربع، عنوان طویل ترین نقاشی دیواری را به خود اختصاص داده است.

مقام های محلی به منظور از بین بردن نگرش منفی نسبت به تاسیسات صنعتی قدیمی در این شهر، سفارش خلق این تصویر را دادند.

ایده خلق این اثر از طرح های هنری سال های 1920 نشات می گیرد که در آمریکا و مکزیک رواج داشته است و 22 هنرمند Artist با استفاده از بیش از 850 هزار لیتر رنگ در این نقاشی، داستانی از فصول مختلف سال را روایت می کنند.

برای طراحی این نقاشی از پوشش 16 کتاب با اختصاص هزینه 487 هزار دلاری، بهره گرفته شده است و مقام های محلی امیدوارند که این نقاشی دیواری، گردگشری را در جزیره "ولمی" به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگران در نزدیکی اینچئون رونق بخشد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شوهر بی غیرتم از 3 مرد 700 هزار تومان گرفت و من را به باغ لواسان فرستاد ! مرد تنوع طلب زندگی همسر و فرزندش را تباه کرد / نوزادی که قربانی بیماری ایدز شد معلم شوهردار دانش آموز پسر 15 ساله را به اتاق خواب خود کشاند+عکس شهرام به دختر خودش هم رحم نکرد/ شیشه با او کاری کرد که به خلوت دخترش برود مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این مادر جوان با عکس های ناجورش پول در می آورد / پلیس فاش کرد +عکس کمک کنید این مادر زنده بماند گفتگو با معلمی که اجازه داد بچه‌ها روز بعد از شب یلدا در کلاس بخوابند!+فیلم این 5 وکیل معروف با دختر 18 ساله چه کردند؟! + عکس چهره باز فقر زن و شوهر فاجعه خونین به بار آورد+عکس بلای شوم سعید 21 ساله بر سر نامادری جوان / در جنت آباد رخ داد + عکس و جزییات دزدی خنده دار دزد گلستانی از بانک + جزییات مرد مشهدی همسر برادرش را به خاطر بدحجابی به گلوله بست+ تصاویر این3 شبح تاریکی در آبادان وحشت آفرینی می کردند اتفاق باورنکردنی / این دو شاهد در جنگل جن دیدند؟ + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند Artist جهان کره جنوبی نقاشی عکس شهر عکس قتل فیلم مرد جوان خودکشی اعدام زندگی زندان جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر

همزمان با هفته زمین پاک طرح پاکسازی محیط زیست توسط نوگلان کودکستان هانیه در شهرستان زاوه استان خراسان رضوی اجرا شد و همینطور به مناسبت هفته سلامت با صبحانه سالم از آنها پذیرایی شد.

ویژه برنامه‌های گوناگونی مانند پیاده روی، مسابقه نقاشی و نقاشی روی پارچه برگزار شد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان رضوی 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر