Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:04:23 GMT

پرونده همشهری به دادگاه فرستاده شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۰۸۷۱

پرونده همشهری به دادگاه فرستاده شد

به گزارش جماران، الهام فخاری در حساب توییتری خود نوشت:

گزارش تحقیق و تغحص از موسسه همشهری با ۲۱ رای (به اتفاق آرا) مصوب شد و مطابق قانون به دستگاه قضایی برای بررسی خارج از نوبت فرستاده می‌شود.

پس از ماه‌ها کار کمیته «تحقیق و تفحص از موسسه همشهری»، گزارش اولین تحقیق و تفحص شوراهای اسلامی کشور ، در شورای اسلامی شهر تهران ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب روزنامه همشهری الهام فخاری جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان جلیقه زردها مشق شب امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است

استفان برایان، دستیار سابق معاون وزیر دفاع آمریکا گزارش داد که فرانسه سربازانی را از واحدهای نظامی خارجی خود به اوکراین فرستاده است.

براساس گزارش اسپوتنیک، برایان گفت: آن‌ها (سربازان فرانسوی) برای حمایت از تیپ ۵۴ مکانیزه نیرو‌های مسلح اوکراین در اسلاویانسک مستقر شدند و سربازان فرانسوی از هنگ ۳ پیاده نظام فرانسه، یکی از واحد‌های اصلی واحدهای نظامی خارجی استخدام شدند.

او خاطرنشان کرد که اولین گروه از پرسنل نظامی یگان فرانسوی پیش از این به نبرد‌های فعال علیه واحد‌های روسی در دونباس اعزام شده بودند.

این مقام‌آمریکایی در گزارشی برای روزنامه آسیا تایمز افزود: بعید است روس‌ها افزایش تعداد نیرو‌های فرانسوی را برای مدت طولانی تحمل کنند، حتی اگر سربازان واحدهای خارجی باشند و معلوم نیست روسیه در پاسخ چه خواهد کرد.

امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در پایان فوریه گذشته ادعا کرد: پاریس تمام تلاش خود را برای جلوگیری از پیروزی روسیه در این جنگ انجام خواهد داد.

 به گفته او، رهبران کشور‌های غربی در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین گفتگو کردند، اما اتفاق نظر وجود نداشت.

نشریه سوئیسی NZZ در تشریح یکی از سناریو‌های اعزام نیرو‌های فرانسوی به اوکراین نوشت: نیرو‌های نظامی فرانسه ممکن است در شمال اودسا مستقر شوند تا امنیت این بندر را تضمین کنند.

به نوشته این نشریه، وظیفه نیرو‌های فرانسه در اودسا می‌تواند حفاظت از بندر دریایی و همچنین حرکت سریع به قلمرو مولداوی در صورت شروع درگیری در آنجا باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • فرانسه پیشتر سربازان خود را به اوکراین فرستاده است
  • شرایط صدور دستور موقت
  • تحقیق و تفحص بین المللی برای محاکمه سران جنایتکار رژیم صهیونیستی
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!