Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@22:50:14 GMT

تیم هاکی استان سمنان عازم رقابت های لیگ برتر شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۸۱۹۴۶

تیم هاکی استان سمنان عازم رقابت های لیگ برتر شد

سمنان - ایرنا - نائب رئیس هیات هاکی استان سمنان گفت: تیم هاکی این استان به یازدهمین دوره لیگ برتر هاکی مردان کشور در استان مرکزی راه یافت.

صدیقه خادم عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دور رفت رقابت ‌های لیگ برتر هاکی باشگاه‌ های کشور ساعت 10 روز دوشنبه سوم دی 97 آغاز می شود و به مدت چهار روز به صورت متمرکز در سالن شهدای پنج مرداد شهرستان اراک ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یازدهمین دوره این رقابت ها با حضور هشت تیم از استان‌ های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، لرستان، قم، سمنان، مرکزی و همدان برگزار می شود.
وی اظهارداشت: تیم هاکی استان سمنان متشکل از 14 بازیکن و با مربیگری عباس اروئی و کمک مربیگری امیر اسکندریان در این رقابت ها حضور یافت.
خادم ادامه داد: نخستین دیدار تیم استان سمنان با تیم لرستان در ساعت 9 روز دوشنبه سوم دی‌ سال جاری است و دومین دیدار با تهران ساعت 16 دوشنبه است، روز دوم رقابت ها تیم‌ استان سمنان در ساعات 10 و 17 به ترتیب با تیم‌های آذربایجان شرقی و قم دیدار می‌کند.
نائب رئیس هیات هاکی استان سمنان خاطرنشان کرد: تیم استان روز چهارشنبه هم ساعات 10 و 17 به ترتیب به مصاف تیم‌های همدان و آذربایجان غربی می ‌رود و در روز چهارم رقابت ها در ساعت 10 صبح با تیم میزبان رقابت می ‌کند.
به گزارش ایرنا، یازدهمین دوره لیگ برتر هاکی مردان کشور به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.
بخش فولادمحله از توابع شهرستان مهریشهر در استان سمنان مهد پرورش هاکی بازان کشور است.
9891

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هاكي ليگ برتر سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد

وزیر امور خارجه کشورمان در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

دریافت 577 KB

دیگر خبرها

  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • فیلم/امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان