Web Analytics Made Easy - Statcounter

پالس های مثبت برای حضور بانوان در ورزشگاه ها.

طرفداری- معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است بانوان نیز می توانند همچون آقایان به ورزشگاه ها بروند و از دیدن بازی ها لذت ببرند به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام هادی صادقی افزود:

همانگونه که خانم ها همراه با آقایان به سینما می روند و از دیدن فیلم بهره می‌گیرند یا به پارک می روند، در ورزشگاه نیز می توانند حضور پیدا کنند ولی ورود زنان به ورزشگاه ها ممکن است دو عارضه داشته باشد که باید آن را برطرف کرد و مسئولان اجازه ندهند این مسائل پدید آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

اگر این دو عارضه مدیریت و با آن مقابله شود و دولت فضایی مناسب را ایجاد کند که این دو مشکل وجود نداشته باشد، هیچ اشکالی مانع حضور بانوان در ورزشگاه ها نخواهد بود که عارضه اول موضوع اخلاق است. یعنی ممکن است در ورزشگاه ها فضای ناسالمی وجود داشته باشد و کلمات اهانت آمیزی گفته شود یا به بانوان توهین هایی شود و در آن صورت حریم ها شکسته شود که در این زمینه باید مدیریت شود ولی باید بدانیم رفع این مساله فقط کار دولت نیست و خود مردم باید همکاری کنند. 

معاون قوه قضاییه افزود:

مساله رعایت اخلاق در ورزشگاه هم به عهده دولت است و هم تیم های ورزشی و طرفدارانشان باید فعالیت کنند تا فضایی سالم را برای حضور زنان ایجاد کنند و فدراسیون ها نیز باید نظارت داشته باشند.

صادقی اضافه کرد:

عارضه دوم مربوط به مسائل شرعی است که طبق فتوای مراجع تقلید دیدن بدن نامحرم برای هر دو طرف اشکال دارد. یعنی هم مرد و هم زن نمی توانند به بدن برهنه نگاه کنند که رفع این مشکل هم سخت نیست. چون در گذشته برای حضور بانوان در بعضی از ورزش ها این کار را کرده ایم و تجربه داریم.

معاون فرهنگی قوه قضاییه اضافه کرد:

بانوان در اوایل انقلاب در هیچ رشته ورزشی شرکت نمی کردند ولی الان در ده ها رشته با پوشش خوب شرکت می‌کنند و بر همین اساس می‌توانند با پوشش خوب در مسابقات شرکت کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: این جنگ ممکن است یک بار برای همیشه به بازگشت شهرک‌نشینان شمال پایان دهد.

به گزارش ایسنا، «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم تجلیل از کارکنان انجمن تعلیم و تربیت اسلامی در بیروت خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان در حمایت از غزه ایستادگی کرد و این حمایت مانع از برنامه‌های جنگی اسرائیل در فلسطین و لبنان در حال حاضر و در آینده شد.

به نقل از سایت خبری النشره، نعیم قاسم افزود: کسی که آینده را نمی‌بیند و این دشمن را نمی‌شناسد، نمی‌تواند واقعیت‌هایی را درک کند که نشان می‌دهد حمایت ما از غزه و لبنان فواید خوب و مفیدی خواهد داشت و منجر به شکل‌گیری یک نیروی بازدارنده واقعی در مقابله با اسرائیل می‌شود و اسرائیل می‌داند که با وجود چنین نیرویی نمی‌تواند از حدود فراتر رود.

وی تاکید کرد: هرکسی برای اینکه اسرائیل راحت‌ شود و تسلط بیشتری بر غزه داشته باشد یک طرحی تحت عنوان آتش‌بس در جنوب مطرح می‌کند، این به این معنی است که ما را به مشارکت در حمایت از دشمن اسرائیلی دعوت می‌کند اما ما با غزه و فلسطین هستیم و نه با اسرائیل، پس  اسرائیل ابتدا باید در غزه متوقف شود و سپس در لبنان.

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه در پاسخ به تهدیدات برخی که می‌گویند رژیم صهیونیستی می‌تواند به لبنان حمله کند، گفت این تهدیدها نشان می‌دهد که مسیر مقاومت درست است و موجب پایبندی مقاومت به مواضع خود می‌شود.

قاسم خطاب به «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که تهدید کرده و گفته بود هدف اصلی بازگرداندن ساکنان شمال به خانه‌هایشان است و دوره بعد تعیین‌کننده خواهد بود، تاکید کرد نه تنها با جنگ، بازگشت ساکنان شمال ممکن نیست، بلکه این جنگ بازگشت آنها را خیلی بیشتر غیرممکن می‌کند و ممکن است به بازگشت آنها برای همیشه پایان دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما برگزار می‌شود