Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران یکی از پنج بازیکنی است که در آستانه انتقال به فوتبال اروپا در طول جام ملت‌هاست.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از فاکس اسپورت، در حالی که  تقریبا دو هفته‌ تا شروع جام ملت‌های آسیا باقی است، باید این را در نظر گرفت که  بعضی از بازیکنان اهداف شخصی هم در این جام دارند. آن‌ها در آستانه انتقال به تیم‌های بزرگ‌تر در فوتبال اروپا هستند و امیدوارند که عملکرد خوب در جام ملت‌های آسیا باعث شود  بتوانند چشم تیم‌های بزرگ را به خود جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* علیرضا بیرانوند (ایران - پرسپولیس)

خیلی از معروفیت علیرضا بیرانوند به خاطر مهار پنالتی‌ کریستیانو رونالدو در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. او از آن زمان مدنظر تیم‌هایی از آسیا و اروپا قرار گرفته است  ولی او ترجیح داد در تیم بزرگ ایرانی یعنی پرسپولیس باقی بماند. با این حال به نظر می‌رسد زمان خوبی برای انتقال او در ژانویه فراهم شده باشد.

بیرانوند بعد از جام جهانی عملکرد خوب خودش را ادامه‌ داد و با تیم فوتبال پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم راه یافت.

از مشتریان او می‌توان به تیم  رایزر اسپور ترکیه اشاره کرد. او هم‌چنین از اوکراین و ایتالیا نیز پیشنهاد داد و جالب خواهد بود که ببینیم سرنوشت او چه می‌شود.

* همام طارق (عراق-استقلال)

طارق شش سال پیش تقریبا اولین بازی خودش را در تیم‌ ‌ملی فوتبال عراق انجام داده است و در حال‌ حاضر ۲۲ سال سن دارد! او در تیم بزرگ ایران یعنی استقلال عضویت دارد. طارق امیدوار است که عملکرد خوبی در جام ملت‌های آسیا تضمینی باشد برای رفتن به اروپا تا مانند هم تیمی‌اش در تیم‌ ‌ملی عراق یعنی علی عدنان که در سری A  بازی می‌کند به اروپا برود.

طارق موفق شده است دو قهرمانی در AFC CUP  به دست بیاورد و جام جهانی جوانان و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ نیز به میدان رفته است.

طارق در دوره قبل جام ملت‌های آسیا تنها ۵۷ دقیقه برای تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورش پا به توپ شد. او در حال‌ حاضر به بازیکن با تجربه‌تری تبدیل شده است.

در این گزارش به بازیکنان دیگری نیز اشاره شده است که عبارتند از:

* نگویان (ویتنام - هانوی)

* وی شیائو (چین - بیجینگ گوان)

* هوانگ اوی جو (کره جنوبی- گامبااوزاکا)

جام ملت‌های آسیا از اواسط ماه جاری در امارات با حضور ۲۴ تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ علیرضا بیرانوند همام طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۷۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده

به گزارش ورزش سه در شرایطی که بازی دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و سپاهان در نیمه دوم بسیار پربرخورد و نزدیک پیش می‌آمد و موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد علیرضا بیرانوند سعی کرد تا با اخراج یک بازیکن از تیم حریف تعادل را بهم بزند.
دقیقه 60 مسابقه و با سانتر رضا شکاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به هوا برخاستند که بیرو توپ را جمع کرد و برخودی بین دو بازیکن به وجود آمد.

این برخورد دقایق کوتاهی بعد از دریاافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و گلر ملی پوش سرخ‌ها سعی داشت با غلتیدن روی زمین و گرفتن سرش نشان دهد احمدزاده روی هوا به او آرنج زده واینطوری داور مسابقه را برای دادن کارت زرد دوم به این بازیکن مجاب کند اما حیدری از ابتدا تصمیمش را گرفته بود.

در عین حال احمدزاده خیلی زود اعلام کرد هیچ برخوردی با بیرانوند نداشته اما مشخص بود که کاملا ترسیده است. با این حال احمدزاده وقتی مطمئن شد کارت زرد دوم را نخواهد گرفت از صحنه دور شد و در شرایطی که لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج شدنش پوزخند می‌زد.

جالب اینکه بعد از این برخورد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم به داور معترض نشدند و بیرانوند هم بعد از لحظاتی از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

در مرور تصویر آهسته این برخورد مشخص بود که دست احمدزاده به شانه و حتی سر بیرانوند برخود داشته اما این بخورد آنقدر شدت نداشته که داور را برای جریمه کردن بازیکن سپاهان مجاب کند.

دیگر خبرها

  • ۱۰‌ماه با علی خطیر؛ هیاهوی بزرگ برای هیچ!
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده