Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز عسگری با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: رقابتهای انتخابی تیم ملی به مدت سه روز در تهران و بین دو هفته از رقابتهای لیگ برتر طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ دیماه برگزار خواهد شد و پس از آن نفرات دعوت شده  با یک برنامه هوازی به استانهای خود می روند تا از ابتدای بهمن ماه با حضور در اردوی تیم ملی کار آماده سازی را به صورت جدی آغاز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی ملی پوشان از ابتدای سال در اردوها و مسابقات داخلی و برون مرزی حضور داشتند و نیاز بود مدتی را استراحت کنند. نباید با تحت فشار قراردادن تکواندوکاران آنها را به قولی تمرین زده کنیم. هدف ما افزایش روحیه در کنار بالا رفتن آمادگی جسمانی است. به همین دلیل هم بعد از رقابتهای انتخابی ۱۵ روز فاصله قرار دادیم. 

سرمربی تیم ملی در خصوص بحث اضافه شدن یک مربی به کادر فنی گفت: تاکنون در رقابتهایی حاضر بودیم که در چهار وزن المپیکی برگزار می شد و در این خصوص احساس نیاز نشد. ولی مسابقات جهانی در هشت وزن قانونی است و باید یک مربی را به کادر فنی اصافه کنیم. در این مورد نیز نزدیک به ۲ ماه است مربیان مختلفی را مورد ارزیابی قراردادیم.

عسگری ادامه داد: همه مربیان از زحمت کشان تکواندو هستند که این رشته پیشرفت های خود را مدیون تک تک آنهاست، با احترام به همه این عزیزان مجبوریم به لحاظ حساسیت رقابتهای جهانی مربی را انتخاب کنیم که بتواند در جهت اهداف پیش رو حرکت کند. برای این انتخاب نیز برخی پارامتر های متعددی را در نظر داشتیم که سابقه قهرمانی و تجربه مربیگری در دو بخش داخلی و بین المللی بیش از هر چیز مد نظر قرار گرفت. ضمن اینکه اخلاق مداری و توانایی ارتباط با اعضای تیم نیز اهمیت بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه از تجربه همه مربیان در مسیر موفقیت تیم ملی بهره می بریم اظهار داشت: بازهم تاکید می کنم با جان و دل پذیرای همه قهرمانان و مربیان ارزشمند و بزرگواردر اردوی تیم ملی هستیم که اگر ایراد و اشکالی در کار ما می بینند ما در مسیر رسیدن به موفقیت کمک کنند. ما با یک برنامه ریزی حساب شده کار را پیش می بریم. این موضوع را تا کنون جایی عنوان نکرده ام ولی در مسیر موفقیت تیم ملی خیلی از دوستان هستند که در بخش های مختلف از جمله رسانه، بدنسازی، روانشناسی،فنی، آنالیز، فرهنگی و ...به عنوان مشاور در کنار ما هستند و بدون چشمداشت داشته های خود را در اختیار تیم ملی قرار می دهند. 

سرمربی تیم ملی تکواندو افزود: موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ منچستر و بازیهای المپیک ۲۰۲۰ دو هدف اصلی فدراسیون است، رسیدن به این اهداف بزرگ حاصل نمی شود مگر با کمک همه اهالی تکواندو، ما در اردوی تیم ملی از مربی گرفته تا تکواندوکار نماینده جمعیت پرافتخاری از خانواده تکواندو هستیم. از انتقادات استفاده می کنیم و با جدیت تمام برای برداشتن مشکلات و گذر از سختی ها سخت تلاش می کنیم.

عسگری در پایان گفت: فکر می کنم تیم ملی و ملی پوشان روند خوبی را طی کرده و چشم انداز روشنی را پیش روی خود دارد. اگر بخواهیم این روند سرعت بیشتری بگیرد و اهداف کلی ترسیم شده محقق شود باید برنامه های کادر فنی بهتر و هر چه بهتر اجرایی شود. مسابقات گرندپری، تورنمنت هایی که پیش بینی شده باید به خوبی اجرا شود تا بازهم روزهای خوبی در تکواندو رقم بزنیم. در کل حمایت می خواهیم و حمایت و بازهم پشتیبانی و حمایت.

کد خبر 4493072

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی تکواندو فدراسیون تکواندو ایران فریبرز عسگری تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۸۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد

تین نیوز

استان فارس با قرار گرفتن در کریدور ارتباطی جنوب با مرکز و شمال کشور یکی از پرترددترین جاده های کشور به شمار می آید؛ یکی از محورهای پرتردد این استان جاده پل فهلیان ممسنی تا پل بریم رستم است که به جاده مرگ لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در محور پل فهلیان ممسنی تا پل بریم رستم میزان تصادفات بسیار بالاست و  گفته می شود در این مسیر شوتی ها تردد بسیاری دارند. تمام این عوامل، این محور را تبدیل به یکی از محورهای خطرناک و حادثه خیز کرده است.

درخواست مردم شهرستان های ممسنی و رستم  برای دو بانده کردن جاده پل فهلیان تا پل بریم (جاده مرگ) در حالی مطرح است که عملیات تعریض این محور از اردیبهشت ماه سال 96 کلنگ زنی شده و علیرغم گذشت زمان عملیات اجرایی آن به کندی پیش می رود و همچنان بلاتکلیف است.

مردم این منطقه بر این باورند که سهم آنها از این جاده ارتباطی فقط مرگ عزیزان است، در صورتی که جاده یکی از شاخصه های مهم توسعه است و منتظر اقدام عملی جدی فارغ از شعارهای فرسایشی و سیاسی هستند.

در مطالبه مردم شهرستان ممسنی و رستم خطاب به مسئولان استانی و کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس آمده است: محور ترانزیتی شرق-غرب شهرستان رستم که از پل فهلیان شروع و تا پل بریم امتداد دارد، به جاده مرگ شهرت یافته است. علی رغم پیگیری های فراوان رسانه صدای ایل، همچنان بسیاری از مردم شهرستان رستم و شهرستان های همجوار قربانی وضعیت نامساعد این محور ترانزیتی شده اند. این در حالی است که محور مذکور پیوند دهنده چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان در جنوب کشور است و قریب به اتفاق کالاهای تجاری نیز ناگزیر از عبور از این محور هستند.

با توجه به اهمیت راهبردی این جاده از منظر اقتصادی و عبور و مرور تعداد عظیمی از خودروها که عمدتاً به دلیل شرایط نامطلوب که منجر به تصادف و فوت شهروندان از جمله هنرمندان این دیار شده است، خواستار تعریض و دو بانده شدن این مسیر برای جلوگیری از به خطر افتادن جان شهروندان هستیم. امید است با رایزنی و تعامل با نهادهای خدمت رسان در کشور زنجیره مرگ سریالی در به پل بریم را پایان یابد.

گفتنی است بیش از ۳۳ دستگاه در کشور وجود دارد که در حوزه ایمنی و حمل ونقل نقش و سهم بالایی را به خود اختصاص داده اند؛ اما از میان این ۳۳ دستگاه وزارت راه، شهرداری ها، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، صداوسیما و مراکز درمانی راهداری از مهم ترین دستگاه های ناظر بر ایمنی حمل ونقل بوده که باید برای اجرائی شدن همه موارد ایمنی حمل ونقل، همه دستگاه های مسئول به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • تحقق طرح کاهش مصرف پلاستیک نیازمند تلاش همگانی است
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • زاخارووا: اظهارات بورل یک اعتراف بزرگ و راه تحقق صلح است