Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:06:13 GMT

تست گیری نماینده قم در لیگ جوانان و شکست امید صبا

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۱۹۰۱

تست گیری نماینده قم در لیگ جوانان و شکست امید صبا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال مهام پلیمر قرار است به نمایندگی از استان قم در مسابقات فوتبال جوانان کشور در دسته مناطق شرکت کند و به همین منظور قصد دارد از بازیکنان علاقمند به حضور در این تیم تست گیری به عمل بیاورد.

باشگاه مهام پلیمر از تمامی باشگاه‌های فوتبال استان قم خواسته شرایط حضور بازیکنان خود را در این تمرینات فراهم کنند تا این تیم بتواند با بهره مندی از توان حداکثری فوتبال قم در مسابقات جوانان کشور شرکت کند و جواز حضور در دسته اول را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهام پلیمر با قهرمانی در لیگ جوانان استان قم که آذر ماه به پایان رسید جواز حضور در لیگ مناطق جوانان کشور را کسب کرده است.

شکست تیم امید صبا در لرستان

تیم فوتبال امید صبای قم در ادامه بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور در مرحله گروهی و در دور برگشت این رقابت‌ها در شهر دورود برابر تیم سپاهان این شهر ۲ بر صفر شکست خورد و با این باخت شانس صعود را از دست داد.

تیم امید صبای قم که با مشکلات مالی جدی و نیز کمبود بازیکن مواجه است در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده است و روند نزولی این تیم در نیم فصل دوم لیگ دسته اول امید سبب شد امید صبا شانسی برای صعود از گروه خود نداشته باشد.

شکست ۲ بر صفر در لرستان در حالی برای صبا رقم خورده که این تیم در بازی رفت توانست سپاهان دورود را در قم ۲ بر یک مغلوب کند.

آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال قم

هفته سوم لیگ برتر فوتبال استان قم از امروز دوشنبه آغاز می‌شود و تیم‌های فوتبال عقاب پردیسان و وحدت از ساعت ۱۳ امروز دوشنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم برابر هم به میدان می‌روند.

تیم عقاب در ۲ بازی قبلی خود شکست نخورده و با یک پیروزی و یک تساوی تیم دوم جدول ۸ تیمی لیگ برتر است از سوی دیگر تیم وحدت شریف با یک تساوی و یک شکست، در حسرت پیروزی است و شکست این تیم برابر عقاب کار این تیم را در آینده سخت می‌کند.

کد خبر 4493499

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتبال قم لیگ دسته اول فوتبال هیات فوتبال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد

 امید نورافکن باز هم در ورزشگاه آزادی روز پرجنجال و پر هیاهویی را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید