Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاري آريا- اخيرا يک استارتاپ خلاق به نام «اينپين»، اپليکيشني جالب به بازار املاک ايران معرفي کرده است که به کمک هوش مصنوعي و تکنولوژي‌هاي پيشرفته، نه تنها بخش قابل ملاحظه‌اي از مشکلات فرايند جستجو را براي متقاضي ملک حل مي‌کند بلکه براي مشاوران املاک نيز قابليت‌هاي منحصر به فردي ارائه کرده است.

اگر در جستجوي ملکي براي خريد يا اجاره باشيد، بايد صبورانه در خيابان‌ها به دنبال موقعيت مناسب مدنظر از اين بنگاه به آن بنگاه برويد و هم‌زمان به صورت روزانه به سايت‌هاي آگهي ملک و اپليکيشن‌هاي مرتبط سر بزنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين کار از يک هفته تا چند ماه ممکن است طول ‌بکشد و به احتمال زياد با توجه به مشغله‌ بسيار زياد، عملاً به‌ کاري سخت و پر استرس تبديل خواهد شد. اين مسئله نه فقط در ايران بلکه در همه کشورهاي دنيا، به شکل‌هاي مشابه وجود دارد.

اخيرا يک استارتاپ خلاق به نام اينپين (inpin)، اپليکيشني جالب به بازار املاک ايران معرفي کرده که به کمک هوش مصنوعي و تکنولوژي‌هاي پيشرفته، نه تنها بخش قابل ملاحظه‌اي از مشکلات فرايند جستجو را براي «متقاضي ملک» حل مي‌کند بلکه براي مشاوران املاک حرفه‌اي نيز امکانات منحصر به فردي فراهم کرده است.

با اينکه فقط 5 ماه از زمان رونمايي اين اپليکيشن مي‌گذرد، موفق شده است نظر کاربران بسيار زيادي را به سوي خود جلب کند و به رتبه شماره يک اپليکيشن‌هاي بخش خانه و مسکن ايران در GooglePlay دست يابد.

خدمات اين اپليکيشن، که خود را «اپليکيشن آنلاين درخواست ملک» معرفي مي‌کند، در همه شهرهاي ايران قابل استفاده است و در آن متقاضيان ملک مي‌توانند به کمک هوش مصنوعي، مشخصات دقيق ملک مورد نظر را در محله‌هاي دلخواه ثبت کنند و به مدت 45 روز مناسب‌ترين آگهي‌هاي موجود در اپليکيشن را در دسته‌بندي‌هاي متنوع روي موبايل خود به صورت خودکار و هوشمند دريافت کنند. همچنين در صورت تمايل کاربر، درخواست وي به رايگان براي تمامي مشاوران املاک فعال در محله‌هاي مورد نظر ارسال مي‌شود و درخواست‌کننده، پيشنهادهاي جداگانه‌اي نيز از مشاورين املاک در طي اين 45 روز دريافت خواهد کرد.

ضمنا در اينپين کاربر مي‌تواند به کمک تکنولوژي «واقعيت افزوده» (فناوري AR) به جستجوي ملک در اطراف خود نيز بپردازد.

روش استفاده از اين تکنولوژي در اپليکيشن، به اين صورت است که کاربران در هر نقطه‌اي از شهر که هستند مي‌توانند به سادگي با دوربين گوشي خود، محيط را اسکن کرده و املاک قابل فروش يا اجاره اطراف خود را ببينند.

هوش مصنوعي به کار گرفته شده در اين اپليکيشن به مرور زمان و با شناخت تدريجي نيازهاي کاربر در طي اين 45 روز، آگهي‌هايي را به کاربر معرفي مي‌کند که بسيار به ملک مطلوب او نزديک بوده و حتي در مواردي فراتر از انتظار خواهند بود. به عبارت ديگر، کاربر با استفاده از اين اپليکيشن مي‌تواند مطمئن باشد که کليه مشاورين املاک حرفه‌اي و فعال در محله، درخواست او را دريافت کرده‌اند و ديگر نيازي به مراجعه حضوري به آنها نيست و از سوي ديگر هوش مصنوعي اپليکيشن نيز بدون نياز به مراجعه روزانه و مجدد به اپليکيشن (براي تنظيم چند باره فيلترها)، از طريق ارسال هوشمند آگهي‌هاي جديد به او ياري مي‌رساند.

از ديگر امکانات بسيار جالب اين اپليکيشن مي‌توان به ترسيم محدوده دلخواه با انگشت بر روي نقشه و حتي مشخص کردن محدوده‌هاي قابل دسترسي يک ملک در بازه‌هاي زماني مختلف به صورت پياده‌روي، رانندگي با اتومبيل شخصي و يا استفاده از وسايل نقليه عمومي همچون اتوبوس و مترو اشاره کرد.

آگهي‌هاي موجود در اين اپليکيشن به رايگان و با روشي بسيار راحت و منحصر به فرد توسط شخص مالک و يا مشاوران املاک متخصص محله، در سامانه بارگذاري مي‌شوند. همانطور که گفته شد، کليه خدمات اين اپليکيشن در تمام شهرهاي ايران فعال بوده و در دو سيستم عامل Android و iOS، قابل استفاده براي عموم مردم است.

علاقه‌مندان مي‌توانند به سايت اينپين به آدرس www.inpinapp.com مراجعه و آن را به سادگي دريافت کنند و تجربه‌اي جديد از جستجوي املاک به دست آورند.

دانلود نسخه اندرويد و ios اينپين

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: املاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • حذف هوش مصنوعی غیراخلاقی از اپ استور
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • عکس| نیکبخت خوش تیپ ترین مربی ایران
  • کوتاهی در معرفی استان کرمان قابل قبول نیست
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی