Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان گفت: مسابقه لیگ کتابخوانی ویژه دانش آموزان در شاهرود برگزار می‌شود و هدف از این اقدام ترغیب نوجوانان به مطالعه و ارتقا سطح فرهنگ در جامعه است.

سماکوش در ادامه تصریح کرد: در این مسابقات دانش آموزان علاوه بر ترغیب به شوق خواندن با مفاهیم انقلاب اسلامی، شهدا، ادبیات دفاع مقدس و غیره آشنا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اولین مرحله لیگ کتابخوانی با مشارکت ۲۴ گروه چهار نفره برگزار خواهد شد، اضافه کرد: از این تعداد ۱۲ گروه برگزیده به مرحله دوم راه خواهند یافت و در نهایت طی مرحله سوم شش تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند و سه تیم منتخب به مرحله آخر می‌رسند.

سماکوش بابیان اینکه مسابقات لیگ کتابخوانی ویژه دانش آموزان اواخر دی‌ماه سالجاری برگزار می‌شود، اضافه کرد: ارائه سیر مطالعاتی مدون و مشخص، آشنایی با چگونگی خوانش کتاب و شیوه بررسی محتوایی آن از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقه محسوب می‌شود.

انتهای پیام / گ

مسابقه لیگ کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان در شاهرود برگزار می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری بازار نشر اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ تیم‌ والیبال دانش‌آموزی ایران که با سه پیروزی و صعودی مقتدرانه از گروه چهار مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود، امروز به مصاف تیم قدرتمند هلند رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیدار‌های دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در رقابتی نفس‌گیر مقابل هلند در دست اول با حساب ۲۵ بر ۲۱ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ پیروز شده و به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کند.

تیم‌ والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی فردا از ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف ایتالیایی خواهد رفت که امروز مقتدرانه از سد فرانسه عبور کرد.

تیم والیبال دانش آموزی کشورمان پیش ازپیروزی امروز مقابل هلند، موفق به شکست تیم‌های ملی اوگاندا، آلمان و بلژیک نیز شده بود.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • تدوین ۶۱ رقابت قهرمانی کشور در تقویم ورزش کارگری کشور برای سالجاری
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد