Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:43:17 GMT

جزییات ربودن پسر بچه خارجی در ایران!

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۵۸۲۳

حوادث رکنا: پسربچه هشت ساله ای که از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان ربوده شده بود، در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس استان های مرکزی و اصفهان، از دست ربایندگان نجات یافت.

سرهنگ "سید نورالدین حسینی" رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در این باره گفت:‌ در پی وقوع یک فقره آدم ربایی پسربچه هشت ساله تبعه افغانستان از شهرستان خمینی شهر استان اصفهان، در روند تحقیقات پلیس سرنخ هایی از انتقال فرد ربوده شده در مکانی نامعلوم در شهرستان اراک به دست آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اعزام تیمی از کارآگاهان پلیس استان اصفهان به این استان، طی هماهنگی انجام شده با مراجع قضائی، تحقیقات تخصصی برای شناسایی مخفیگاه ربایندگان آغاز شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: ربایندگان، مبلغ حدود 200 میلیون تومان را از خانواده فرد روبوده شده درخواست کرده بودند که سرانجام در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، در کمتر از 24 ساعت مخفیگاه آنان در یکی از محله های شهرستان اراک شناسایی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: در عملیات برنامه ریزی شده، سه متهم اصلی پرونده و پنج نفر از افرادی که در اجرای این نقشه آدم ربایی با آنان همکاری داشتند، دستگیر شدند و پسر بچه هشت ساله نیز که در منزلی مسکونی نگهداری می شد، صحیح و سالم تحویل خانواده اش شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: روند برخورد قانونی با افراد دستگیر شده، با هماهنگی مراجع قضائی در دستور کار پلیس قرار گرفت.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس علت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی چه بود ؟ دار زدن مردی با دستان بسته در هتلی درغرب تهران !؟ وحشت مردم از دیدن صحنه ای عجیب در دریاچه+ عکس تکذیب درگذشت آیت الله هاشمی‌شاهرودی ! مرد تهرانی با آغوش باز مرگ را پذیرفت + عکس درخواست پدر مونا قربانی آتش سوزی مدرسه زاهدان از سارق یادگاری های دخترش+ عکس پیدا شدن جسد یک زن در سطل زباله شهری+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث پلیس نجات اراک آدم ربایان کودک ربوده شده عکس پسر من قتل زندگی فیلم مرد قربانی ازدواج جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان
  • جزییات کشف لاشه پلنگ در منطقه شکار ممنوع فریمان
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده اعلام شد
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • تعلیق عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به علت ربودن شهردار
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله‌ای؛ دلار ثابت ماند
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند