Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده،  فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین بزرگداشت هفته پژوهش که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، با شاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا مبنی بر این که تحقیق نقطه مقابل تقلید است و موجب قدرت می‌شود گفت: برای رسیدن به رشد علمی و به دنبال آن قدرت، مجاهدت لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیق و پژوهش فرایندی وقت گیر و زمان‌بر است که بیش از هر چیز نیاز به صبر و شکیبایی مسئولین و پژوهشگران دارد.

امیر نصیرزاده با تاکید بر این که اهمیت دادن به بخش پژوهش، نو آوری و نو اندیشی، مورد انتظار مسئولین از دانشگاه هوایی شهید ستاری است افزود: اساتید در دانشگاه شهید ستاری باید به پژوهش عادت کرده و دانشجویان را به پژوهش و مطالعه سوق دهند. کار‌های بسیار خوبی در نیرو و در دانشگاه هوایی انجام شده است، ولی قطعا کافی نیست. نوآوری نیاز امروز نیروی هوایی ارتش است.

وی با تاکید بر این که ما باید خودمان را باور کنیم ادامه داد: رسانه‌های بیگانه می‌تازند تا خود باوری را از ما بگیرند، در ناوگان هوایی دنیا چیزی به نام ناوگان فرسوده نداریم، ولی دشمن با ابزار رسانه می‌کوشد که القا کند ناوگان هوایی ما فرسوده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: در علوم هوانوردی، "ایمنی" حرف اول را می‌زند و اگر پروازی از نظر ایمنی مورد سوال باشد، اصلا آن پرواز انجام نخواهد شد. همانطور که مشاهده می‌کنید نیروی هوایی ارتش در اوج قدرت و صلابت به کار خودش ادامه می‌دهد، ولی متاسفانه دشمنان قسم خورده این سرزمین سعی در پاشیدن بذر ناامیدی دارند.

وی تصریح کرد: دانشگاه شهید ستاری در علوم هوایی حرف اول را می‌زند، این دانشگاه محلی است که باید باور‌های غلطی که دشمنان سعی در القای آن دارند را ازبین ببرد.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از مقاله و کتاب‌های تازه تالیف شده در صعنت پژوهش، از پژوهشگران نمونه دانشگاه هوایی شهید ستاری تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی امیر نصیرزاده ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است