Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:45:11 GMT

آیت الله هاشمی شاهرودی چند فرزند دارند؟+ عکس

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۹۷۰۶۷

آیت الله هاشمی شاهرودی چند فرزند دارند؟+ عکس

رکنا: عزت الله ضرغامی صفحه اینستاگرام خود را با نوشتن این خاطره دل نشین بروز کرده و نوشت: آیت‌الله شاهرودی رئیس پیشین قوه قضاییه درجه‌ی بالایی در فقاهت دارند. با تسلط به زبان عربی و سابقه مجاهدت و فعالیت سیاسی در عراق و منطقه، استوانه ارزشمندی برای انقلاب محسوب می‌شوند.

قبل از مسؤولیت در رسانه ملی، نماینده ایشان (قوه قضاییه) در شورای نظارت بر سازمان بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس مربوط به بازدید ایشان از صدا و سیماست. کارگردانان برجسته آقایان فرج‌الله سلحشور، محمدرضا هنرمند، شهرام اسدی و نادر طالب‌زاده در تصویر دیده می‌شوند.

پس از بازدید ایشان، خانم جوان خبرنگار با عنوان “حجت‌الاسلام” سؤالی را مطرح کرد. اطرافیان خندیدند و من راجع به عنوان ایشان، به خبرنگار تذکر دادم. آقای شاهرودی برخلاف من راجع به جایگاه بالای عنوان “حجت‌السلام” مطالبی فرمودند که برای من آموزنده بود.

ضمناً سؤال شد که آیا با کنترل موالید (جمعیت)، موافقید؟ (سیاست نادرستى که آن زمان حاکم بود!). فرمودند: بله! پرسیدند: مثلا چند فرزند برای کنترل جمعیت خوب است؟ فرمودند: ٧ تا ٨ تا خوب است!

خود ایشان صاحب ١٢ فرزند هستند. خداوند حفظشان کند!اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رقصیدن باران کوثری و آزاده صمدی در یک تئاتر جنجال به پا کرد + فیلم محل ذبح الاغ ها برای فروش گوشتش کجاست؟! / فیلمی که جنجال کرد پرونده وحید مرادی دوباره به جریان افتاد+ عکس سروش بی غیرت مردی را سراغ همسر تنهایش فرستاد سود سهام عدالت برای چه کسانی زودتر واریز می شود !؟ زن موطلایی پسر جوان خود را به خلوت شیطانی کشاند +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فرشته از مرد خوشتیپ و پولدار حرف زد و من سراغ شاهین رفتم+ عکس ازدواج همزمان خواهران 2 قلو با یک پسر جنجال به پا کرد + عکس علت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی چه بود ؟ دار زدن مردی با دستان بسته در هتلی درغرب تهران !؟ تکذیب درگذشت آیت الله هاشمی‌شاهرودی ! پیدا شدن جسد یک زن در سطل زباله شهری+ عکس وحشت مردم از دیدن صحنه ای عجیب در دریاچه+ عکس کودک مشهدی با کارنامه ممتازی اش به خانه آمد اما با جسد پدرش روبه رو شد

منبع: رکنا

کلیدواژه: انقلاب قوه قضاییه عکس فرزند اینستاگرام عکس پسر من قتل مرد فیلم زندگی قربانی ازدواج جسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان

استاندار سمنان گفت: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاستگذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان، نقش بسیار ارزشمندی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، توجه به عفاف و حجاب و حفظ سرمایه‌های اجتماعی دارد.

وی افزود: مستند سازی و تهیه فیلم و رمان در خصوص کنگره به صورت ویژه در حال انجام بوده و طی پیگیری‌ها با سازمان صدا و سیما، مساعدت در این امور در دستور کار است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: از محل سفر رئیس‌جمهور به استان اعتبار خوبی برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان در نظر گرفته شده است.

هاشمی تصریح کرد: برگزاری هرچه مطلوب‌تر کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان از اولویت‌های کاری ما در استان سمنان در سال جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: مستندات، آثار و رمان‌ها حول محور زندگی تمامی شهدای والامقام استان انجام و فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی و سریال تیم آزادی نیز در دستور کار است.

استاندار سمنان گفت: نمایشگاه مستندات و آثار تولید شده مرتبط با کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان، قبل از برگزاری کنگره برای بازدید ارزشمند مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

کد خبر 748457

دیگر خبرها

  • نقد و بررسی برنامه تلویزیونی محفل در قم
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم