Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی همچنان اعتقاد دارد ایران به خاطر شرایط نامناسب آماده سازی، شانس قهرمانی در جام ملت های آسیا را ندارد!

طرفداری-کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار ایران-فلسطین که با تساوی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران گفت: 

تفاوت ایران همین جاست. همه بازی‌ها را دیده‌ام و از پیشرفت تیم‌ها مطلع هستم و فلسطین بازیکنانی در اروپا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی افزود:

نه تنها این بازی برای تیم و بازیکنان ما آماده باش خوبی بود. بلکه تمام کسانی که در ایران هم بودند فهمیدند که جام ملت ها مثل چیز کیک یا برشی از کیک است، درست نیست.

کی‌روش افزود:

شما در 40 سال گذشته هر سال در جام ملت‌ها برنده شده‌اید و قهرمان بوده‌اید پس چرا این مرتبه قهرمان شویم؟! به هیچ عنوان جام ملت‌ها آسان نیست و مسابقات سختی است که تیم‌هایی می‌توانند به موفقیت برسند که مشق شب‌شان را خوب انجام داده باشند و آماده‌سازی خوبی را طی کرده باشند. چهار تیمی می‌توانند به مرحله پایانی برسند که سرمایه‌گذاری مناسب، کار پایه‌ای مناسب، رفتار و نگرش خوبی داشته باشند و خداوند تیم‌هایی را که خوب تمرین نکرده باشند و خوب آماده‌سازی نکنند را تنبیه می‌کند. البته من و بازیکنان تیم ملی به این مسائل عادت کرده‌ایم. اما با شروع مسابقات تمام تلاش‌مان را می‌کنیم.

کی‌روش در مورد اینکه با توجه به مصدومانی که دارید دغدغه اصلی شما برای تعیین و ترکیب تیم اصلی چیست؟، گفت:

دغدغه اصلی من این است که یکی دو بازیکن اصلی و مهم ما مصدوم هستند من تحلیل عمیقی انجام داده‌ام اما کاری از دست من برنمی‌آید. پس از این تحلیل و بررسی عمیق باید اعتماد کنیم به بازیکنانی که سلامت کامل دارند و کار را خوب انجام بدهند زیرا کاری از دست ما برنمی‌آید. ۴۸ ساعت تا اعلام لیست نهایی وقت داریم، فردا بررسی پزشکی‌های بیشتری را انجام خواهیم داد.

وی عنوان کرد:

البته بازی خوبی انجام دادیم و بازی تمرینی خوبی هم پشت‌سر گذاشتیم که جلسه تمرینی خوبی برای ما محسوب می‌شد. بازیکنان توانستند در مقاطعی از بازی فوتبال خوبی از خود نشان دهند. امیدوارم بتوانیم شرایط را بهتر کنیم. 

کی‌روش افزود:‌

مخصوصاً باید از نظر روحی و روانی روی بازیکنان کار انجام دهم واقعیت مطلب این است که بازیکنان در حال حاضر در درون خوشحال نیستند و وقتی خوشحال نباشی نمی‌توانی بهترین عملکرد را نشان دهی. هم بازیکنان و هم اعضای کادر، مهم این است که بتوانیم از نظر روحی فضای تیم را بهبود ببخشم و شرایط بهتری پیدا کنیم از نظر روحی مخصوصاً به خاطر هواداران و اینکه باید شرایط‌مان بهتر شود. بازیکنان در حال حاضر از درون غمگین هستند بنابراین نمی‌توانند بهترین عملکردشان را داشته باشند. نگران نباشید آقایان! خوب خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۹۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد

به گزارش “ورزش سه”،  بازی نهایی ای اف سی کاپ در حالی بین الاحد لبنان و سنترال کاست استرالیا برگزار شد که بازی در استادیوم سلطان قابوس مسقط به میزبانی کشور عمان برگزار می‌شد.

این بازی تقابل بین برترین تیمهای لیگ استرالیا و لبنان بود که به فینال رسیده و مقابل هم صف آرایی می‌کردند.

باوجود نمایش یک طرفه سنترال کاست، این تیم در گلزنی ناکام بود و تا دقیقه ۸۴ نتوانست دروازه حریف را باز کند. نکته جالب اینکه هدایت این تیم برعهده مارک جکسون، مربی پیشین لیدز یونایتد و دستیار مارچلو بیلسای آرژانتینی بود که  حالا تیمش را در استانه یک موفقیت بزرگ قرار داده بود.

سرانجام تیم سنترال کاست در دقیقه ۸۴ و روی یک شوت دقیق آلو کول توانستند دروازه تیم لبنانی را باز کنند و با حفظ نتیجه تا پایان بازی عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

این در حالی است که در خط حمله تیم لبنانی لی اروین مهاجم  سابق تیم تراکتور نیز حضور داشت.

از فصل آینده ای اف سی کاپ به جام درجه سوم آسیا تبدیل خواهد شد و لیگ قهرمانان آسیا جای این رقابت‌ها را خواهد گرفت که ایران نیز یک نماینده در آن خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم