Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- ایرنا- دبیر هیات کشتی همدان گفت: برای نخستین بار 15 کشتی گیر منتخب این استان به مرحله انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور اعزام می شوند.

محمدحسین سلطانی روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله نخست انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کشور پنجم تا هفتم دی ماه جاری در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: حضور این تعداد کشتی گیر همدانی در انتخابی تیم ملی بی سابقه است و امیدوارم نتایج مطلوبی را رقم بزنند.
سلطانی پیرامون نفرات اعزامی به انتخابی تیم ملی گفت: در کشتی آزاد 12 سهمیه داریم که در وزن 57 کیلوگرم میثم فیروزآبادی، در 61 کیلوگرم رضا اسدی پور، در 70 کیلوگرم عرفان مالمیر و سجاد چهاردولی، در 74 کیلوگرم مسعود کمروند، جمال خدابنده لو و عارف کیانی، در وزن 79 کیلوگرم علی شهبازی و عباس یزدانی و در 89 کیلوگرم امید کولیوند حضور دارند.
وی بیان کرد: همچنین در وزن 92 کیلوگرم وحید شاه محمدی و هادی وفایی و در وزن 97 کیلوگرم دانیال شریعتی برای همدان به میدان می روند.
دبیر هیات کشتی همدان خاطرنشان کرد: علی محمد مالمیر، حامد کوکبی، محمد کمروند و علی صفاری کادر فنی تیم کشتی همدان در انتخابی تیم ملی را تشکیل می دهند ضمن اینکه علی عبدالملکی سرپرست تیم اعزامی است.
سلطانی پیرامون وضعیت فرنگی کاران این استان گفت: در کشتی فرنگی نیز حسین صاحبی نصرت در وزن 63 کیلوگرم، امیرحسین گروسی در وزن 67 کیلوگرم و محمد امین حمیدی اصل در وزن 87 کیلوگرم حضور خواهند داشت.
برترین های این پیکارها مجوز حضور در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی جام بین المللی جهان پهلوان تختی که بهمن ماه برگزار می شود را کسب خواهند کرد.
7520/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي انتخابي تيم ملي تركيب تيم همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید

علیرضا عبدولی قهرمان سال ۲۰۲۳ جوانان جهان به فینال وزن ۷۷ کیلوگرم جام تختی کشتی فرنگی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی که از روز گذشته (پنجشنبه) در اهواز آغاز شده، امروز در مرحله نیمه‌نهایی دنبال شد و فینالیست‌ها به این شرح مشخص شدند:

60 کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور  
67 کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _حجت رضایی
77 کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی
87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت
130 کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اماواگر‌های ۲ مسابقه حساس در مسیر پاریس-آلبانی برای برادران گرایی؛ انتخابی با پایانِ باز!
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد