Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دیوان عالی کشور در پیامی درگذشت آیت الّله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، به نقل از اداره روابط عمومی و تشریفات دیوان عالی کشور، حضرت حجت الاسلام و المسلمین حسین کریمی، ریاست دیوان عالی کشور، در پیامی درگذشت مرحوم آیت الّله هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت که متن پیام وی بدین شرح است:

إذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدّها شیء

خبر ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت اللّه هاشمی شاهرودی (رحمت الله علیه) موجب تأسف و تأثر عمیق گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید فقدان آن عالم ربانی که عمر پر برکت خود را در راه تعلیم و تربیت و جهاد و اجتهاد در جهت خدمت به جهان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی سپری نمود ضایعه بزرگی است که جز با عنایات و الطاف الهی جبران نمی‌شود.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه اللّه الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی»، حوزه‌های علمیه، شاگردان، علاقه‌مندان و بیت شریف آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

حسین کریمی

رئیس دیوان عالی کشور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوان عالی کشور تسلیت پیام مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:  لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵ قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارایه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا