Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نستهن مقدم پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: فرسودگی و قدیمی بودن بسیاری از معابر شهری در یاسوج و کیفیت پایین برخی طرح ها باعث شده که صحنه های نازیبایی در شهر رقم بخورد.

مقدم با بیان اینکه پویایی و توسعه یک شهر ارتباط مستقیمی با بهبود وضعیت اقتصادی دارد، ابراز داشت: کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری هدفگذاری هایی را در این بخش انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم به برگزاری نشست کمیته راهبردی ارتقاء کیفی سیما و منظر شهری اشاره کرد و بیان داشت: تحقق توسعه منظر و سیمای شهری یک مطالبه عمومی و به حق شهروندان است و استفاده از ظرفیت نخبگان و افراد توانمند در توسعه هدفگذاری های این بخش انجام می شود.

وی افزود: در راستای تحقق توسعه مبلمان، سیما و منظر شهری از ظرفیت صاحب نظران و افراد توانمند استفاده خواهد شد.

شهردار یاسوج با اشاره به نقش زیباسازی شهری در رشد اقتصادی و همچنین رشد و توسعه گردشگری، اظهار کرد: از دیگر هدفگذاری های این کارگروه برنامه ریزی اصولی و خروجی محور با هدف دستیابی به رشد اقتصادی خواهد بود.

مقدم با بیان اینکه شهر یاسوج ظرفیت هاو زیبایی های فراوانی را در خود جای داده است، گفت: با توجه به عید نوروز، زیباسازی شهری یاسوج در دستور کاری قرار گرفته و رصد، نقد و بررسی این فعالیت ها در قالب کمینه ارتقای کیفی سیما و منظر شهری انجام خواهد شد.

مقدم با اشاره به اهمیت المان سازی و توسعه اصولی، اظهار کرد: هدفگذاری برگزاری مسابقه معماری در سطح کشور با پوشش چند میدان اصلی شهر یاسوج و چند نقطه دیگر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: نحوه فراخوان و برگزاری این برنامه در قالب کمیته تصمیم گیری و اجرایی خواهد شد.

کد خبر 4494929

منبع: مهر

کلیدواژه: زیباسازی شهری شهرداری یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مشکلات مردم تا پایان برنامه هفتم توسعه کشور مرتفع خواهد شد
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه