Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر‌های نمایشی، شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی طی حکمی سید وحید فخر موسوی را به عنوان رئیس شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنر‌های نمایشی منصوب کرد. در بخشی از این حکم آمده است:

«امید است با بهره‌مندی از حضور و مشارکت کارکنان و هنرمندان و شورای مرکزی ارزشیابی و نظارت در جهت حفظ و صیانت از اهداف فرهنگی و هنری بکوشید و با توجه به ضوابط و قوانین ارزشیابی و نظارت بر نمایش شاهد رشد و شکوفایی فعالیت هنر‌های نمایشی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سید وحید فخر موسوی دارای کارشناسی ادبیات نمایشی اراک و کارشناسی ارشد کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است که پیش از این، معاون دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری وزارت ارشاد، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدیر مجتمع خاتم الانبیاء و ریاست ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های رشت، رودسر، لنگرود و سیاهکل را عهده‌دار بود.

بازی در بیش از ۲۰ نمایش صحنه‌ای و خیابانی و کارگردانی چند نمایش در کارنامه کاری موسوی دیده می‌شود.

بازی در سریال‌های «مزرعه دوست داشتنی» سیروس مقدم، «رویای گنجشک‌ها» راما قویدل، «گذر از رنج‌ها» فریدون حسن پور، «بهترین سال‌های زندگی ما» احمد کاوری در حال فیلمبرداری، «قصص قرآنی» شبکه دو سیما و تله فیلم «ریشه ها» رضا معینی و مجری مستند زوم از دیگر فعالیت‌های رئیس جدید شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر است.

وی همچنین رییس شورای نظارت و ارزشیابی نمایش استان گیلان، مدرس دانشگاه، عضو کانون نمایش‌های خیابانی و عضو اتحادیه بین المللی مبارک یونیما، مسئول دبیرخانه بنیاد فرهنگی هنری میرزا کوچک خان جنگلی، عضو و مسئول پیگیری بنیاد فرهنگی علمی دکتر محمد معین، دبیری و قائم مقامی چند دوره جشنواره‌های فرهنگی هنری، داوری جشنواره‌های مختلف تئاتر استانی و منطقه‌ای کشور، مجری برنامه تلویزیونی و صحنه‌ای بوده است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 

 بنا بر اعلام شورای نظارت و اریابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا(به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.  

مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶  اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • سالن های نمایشی در ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه اجرا نخواهند داشت 
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی