Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختارنیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به تاثیر معدل در پذیرش دانشگاه ها و حذف کنکور در سال های آینده، آموزش و پرورش در پی برگزاری امتحانات دانش آموزان متوسطه دوم به صورت الکترونیک است.

وی افزود: برای اجرای این مسئله هم به لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری زیرساخت هایی لازم است تا امتحانات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در خرداد ماه سال آینده برگزاری امتحانات و همچنین تصحیح اوراق به صورت برخط برگزار گردد و مهمترین مسئله پایداری شبکه برق و اینترنت حوزه های برگزاری امتحانات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر 2 حوزه برگزاری امتحانات در نظر گرفته شده است اما در امتحانات خرداد ماه چندین حوزه خواهیم داشت و حساسیت موضوع چند برابر است.

ابوالقاسم محمدزاده، دبیر ستاد اقامه نماز جمعه باغملک بیان داشت: بخش مهمی از گرفتاری ها و آلودگی های ما در اثر نپرداختن به نماز است از این رو آموزش و پرورش می تواند در این عرصه از اثرگذارترین نهادهای تربیتی ها باشد چرا که مقام معظم رهبری فرمودند مدارس را مزین کنید به نمازخانه نوجوانان و این برترین تضمین برای سلامت جامعه است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی دولت در مراسم تجلیل از مقام معلم در گلپایگان با اشاره به اینکه امروز نرخ باسوادی در کشور به مرز ۹۸ درصد رسیده و از میانگین جهانی بالاتر رفته گفت: همانگونه که نرخ سواد با همت معلمان افزایش یافته مسیر رشد متفاوتی هم طراحی و برنامه ریزی شده است.


بهادر جهرمی با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان افزود: این نوع رتبه بندی در دانشگاهها طی دهها سال ان هم برای جامعه اماری ۶۰ هزار نفر انجام می شود اما طرح رتبه بندی معلمان با جمعیت ۱۵ برابر فقط در طول یکسال صورت می پذیرد .
وی با بیان اینکه طی سالیان گذشته معلمان بعضا با روال های غلط جذب می شدند گفت : دولت در نگاه میان مدت خود تمرکزش را بر روی جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان گذاشته است .


بهادری جهرمی تاکید کرد: دولت بیشترین مجوز استخدام ازمونی برای آموزش و پرورش صادر کرده و سعی شده چند مرحله ای باشد تا انتخاب معلم بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • برگزاری نهمین دوره مسابقات روباتیک دانش‌آموزی
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی